اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

طرح تعاونی آب معدنی دنا به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور مردم و مسئولان طرح تعاونی تولید روزانه هفت هزار بطری آب معدنی در منطقه سی‌سخت شهرستان دنا به بهره‌برداری رسید.

طرح تعاونی آب معدنی دنا به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی یکی از بزرگترین طرح‌های تولیدی بخش تعاونی کشور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در مراسم افتتاح این پروژه بزرگ تعاونی تولیدی، زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای ساماندهی و تحول در زیرساخت‌های صنعتی در این استان اطلاع‌رسانی، آموزش و بازدید مدیران صنایع از کارخانه‌های کشور الزامی و ضروری است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است برای توسعه در بخش صنایع استان تسهیلات در جای خود و به صورت بهینه مصرف شده و رقابت را در میان صنعت‌گران به درستی ایجاد کنیم.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعداد 26 طرح آب معدنی در سراسر این استان در حال راه‌اندازی است.

محمدحسین حیدرپور یادآور شد: با راه‌اندازی این تعداد طرح آب معدنی 700 نفر اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد و هزار و 500 میلیون لیتر به واحدهای تولید آب معدنی استان افزوده می‌شود.

در این آیین حسین محمدخانی مدیرعامل کارخانه آب معدنی دنا به عنوان بزرگ‌ترین طرح تولیدی تعاونی کشور اذعان داشت: کل اعتبار این واحد 11 میلیارد ریال است که اعتبارات ارزی آن نیز 455 هزار یورو بوده و 4 هزار و 800 میلیون ریال سهم آورده سهامداران است.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول