اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع توریستی آبگرم معدنی فردوس خبر داد

مراجعه 68 هزار نفر به آبگرم معدنی فردوس در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجموعه توریستی آبگرم معدنی شهرستان فردوس از مراجعه بیش از 68 هزار نفر طی 9 ماه سال جاری به آبگرم معدنی این شهرستان خبر داد.

مراجعه 68 هزار نفر به آبگرم معدنی فردوس در سال جاری
سیدحسین لاژوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: آبگرم معدنی فردوس با قدمتی 200 ساله در کیلومتر 22 جاده فردوس به بجستان واقع شده و توجه خیل عظیم مردم از سراسر کشور را به خود جلب کرده است.
وی گفت: آبگرم معدنی فردوس دارای 32 هکتار که 16 هکتار عرصه و عیان مربوط به هلال‌احمر و 16 هکتار اجاره از اوقاف است و 3 هزار و 250 مترمربع اعیان با مالکیت جمعیت هلال‌احمر بر روی این زمین احداث شده است.
لاژوردی افزود: در گذشته‌های دور فقط دو حوضچه از سنگ و آهک توسط مردم بر روی چشمه آبگرم مهیا و مورد استفاده بود که در آن زمان هیچ سازمانی متولی آبگرم معدنی فردوس نبود.
مدیرعامل مجموعه آبگرم معدنی فردوس تصریح کرد: در سال 1341 جمعیت شیر و خورشید سابق تولیت آبگرم را به عهده گرفت و نسبت به احداث شش وان خصوصی، یک وان عمومی، یک مخزن، دو دفتر، چهار اتاق و یک چایخانه اقدام کرد.
وی یادآور شد: با توجه به استقبال چشمگیر مردم و مسافران از مجموعه آبگرم معدنی فردوس، کانکس‌های موجود جمع‌آوری و به جای آن سوئیت‌های کوچک و ارزان قیمت احداث می‌شود تا همه مردم بتوانند از امکانات مجموعه آبگرم معدنی بهره‌مند شوند.
لاژوردی از احداث 120 عدد سایبان با اعتبار 80 میلیون تومان در محل آبگرم معدنی فردوس خبر داد و گفت: نصب 60 دستگاه اطاق معمولی و کانکس برای استراحت مسافران و احداث 21 دستگاه سوئیت از جمله اقدامات صورت گرفته در مجموعه آبگرم معدنی فردوس است.
مدیرعامل مجموعه آبگرم معدنی فردوس افزود: در سال گذشته 12 دستگاه سوئیت معمولی با در محل آبگرم معدنی فردوس احداث شد و در سال جاری نیز چهار سوئیت ویژه با اعتبار 300 میلیون تومان در سفر چهارم هیئت دولت به شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی وجود رستوران ویلایی در مجموعه آبگرم معدنی فردوس را یکی از جذابیت‌های این مجموعه دانست و اعلام آمادگی کرد تا این رستوران با قیمتی متعادل به بخش خصوصی واگذار شود.
لاژوردی احداث شبکه روشنایی به متراژ 300 متر، احداث جاده جدید ورودی آبگرم، احداث مجتمع آب‌درمانی شامل استخر شنا، جکوزی و دوش آبگرم، تعمیر و بازسازی ساختمان قدیم، احداث بلوار به متراژ 500 متر را از جمله اقدامات صورت گرفته در مجموعه آبگرم معدنی فردوس عنوان کرد.
مدیرعامل مجموعه آبگرم معدنی فردوس همچنین از پیگیری طرح جامع آبگرم معدنی فردوس در 12 فاز خبر داد و تصریح کرد: فاز نخست این پروژه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 600 متر در دو طبقه در حال اجرا است و تاکنون عملیات فوندانسیون آن به اتمام رسیده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول