اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

دولت نهم و دهم بیشترین خدمات را به روستائیان داشته است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار قزوین با تأکید بر حمایت‌های دولت نهم و دهم از روستائیان گفت: دولت نهم و دهم بیشترین خدمات را به سوی روستاها و مناطق محروم گسیل کرده است.

دولت نهم و دهم بیشترین خدمات را به روستائیان داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی با حضور در جمع جهادگران بسیجی در روستای ملاعلی بخش طارم در نشستی صمیمی با اهالی این روستا اظهار کرد: اقدامات فنی و مطالعه باید بر روی طرح‌های اجرایی در روستاها صورت گیرد.

وی خطاب به روستائیان تأکید کرد: وضعیت آب روستای ملاعلی و همچنین نظارت بر نحوه اجرای پروژه راه‌آهن قزوین به رشت را حتما بررسی می‌کنیم.

حبیبی عنوان کرد: دولت نهم و دهم در روستاها و مناطق محروم به دنبال خدمات‌رسانی است و بیشترین خدمات را نیز به سوی روستاها و مناطق محروم گسیل کرده است.

وی تصریح کرد: حمایت از مشاغل خانگی روستائیان مانند گاوداری، دام‌داری و ... نیز که هزینه‌های زیادی نیاز ندارد، مورد حمایت دولت است و از آن استقبال می‌کنیم.

معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به مشکلات موجود با توجه به اعتبارات محدود، خاطرنشان کرد: تا حد توان تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مشکلات مردم را برطرف کنیم.

حبیبی با تقدیر از فعالیت‌های جهادی دانشجویان بسیجی در این روستا، یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای پیشبرد پروژه‌های جهادی بسیجیان با آنان همکاری و تعامل داشته باشند.

در ادامه این دیدار، مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی کار الوند عنوان کرد: در برخی از عرصه‌ها ضعف نظارت موجب کندی و عدم هماهنگی میان جهادگران بسیجی و مسئولان می‌شود که این مشکل با برگزاری جلسات مشترک قابل حل است.

عقیل چمنی با تأکید بر حضور مسئولان در عرصه‌های جهادی به منظور پیشبرد پروژه‌های جهادی ابراز کرد: دانشجویان بسیجی با وجود درس و بسیاری از مشکلات تنها برای رضایت خداوند در این عرصه‌های جهادی حاضر شده و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: بسیج نهاد مقدسی است که به واسطه حضورش در مناطق محروم، خدمات مفیدی به روستائیان ارائه می‌دهد.

چمنی یادآور شد: ماه‌ها پیش از آغاز اردوهای جهادی، برنامه‌ریزی راهبردی عرصه‌ها صورت می‌گیرد و حرکت‌های جهادی امروز به صورت تخصصی و با مطالعه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول