اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

تعریض 70 کیلومتر از محور هراز تا پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تعریض 70 کیلومتر از محور هراز تا پایان دولت دهم خبر داد.

تعریض 70 کیلومتر از محور هراز تا پایان دولت دهم

سید علی اسد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: محور هراز یکی از مهمترین محورهای شریانی و مورد استقبال مردم است. تعریض این جاده از سالیان گذشته ضرورت داشته است که در این راستا عملیات تعریض شروع شده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیش از 300 میلیارد تومان قرارداد منعقد شده که 70 کیلومتر از مسیر در فعالیت کارهای عمرانی و عملیاتی تعریض قرار دارد.

وی ادامه داد: پل‌های بزرگ نیز در دست تعریض قرار دارد و بیش از 10 کیلومتر تونل نیز در همین مسیر تعریض می‌شود.طرح تعریض محور هراز در جمع پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت که به این دلیل اعتبارات ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح تعریض محور هراز به صورت ویژه مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد، گفت: امیدواریم نتایج بسیار خوبی رقم خورده و شاهد بهره‌برداری و به ثمر نشستن این طرح ماندگار برای استفاده مهم هموطنان باشیم.

اسد خاطرنشان کرد: در استان مازندران در سال 91 برای شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر 30 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اذعان کرد: در این بخش در مجموع شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر بنیاد مسکن، بافت‌های فرسوده و شهرهای بالای 25 هزار نفر حدود 55 هزار واحد افتتاح می‌شود که به نظر می‌رسد با وجود روند فعلی و نظارت و پیگیری‌های موجود این تعهدات امسال عملی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیان داشت: بیشتر این فعالیت‌های عمرانی بخش مسکن در حوزه خود مالکین قرار دارد و مطمئنا سرمایه‌گذاران این طرح‌ها نیز با جدیت فعالیت دارند تا شاهد به ثمرنشستن طرح و برگشت آورده‌های خود باشند.

وی گفت: می‌توان به رسیدن به بیش از این تعهدات نیز خوشبین بود اما متاسفانه به دلیل عدم آورده‌های متقاضی دچار مشکلاتی می‌شویم.سال گذشته استان مازندران شاهد بهره‌برداری از 16هزار واحد مسکن مهر بوده است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول