اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کبدی استان خبر داد

آموزش گام اول توسعه ورزش کبدی در استان البرز

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کبدی استان البرز از برنامه‌های گسترده این هیئت برای توسعه این ورزش در استان البرز خبر داد.

آموزش گام اول توسعه ورزش کبدی در استان البرز

مهران جوادی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کم‌تر از یک ‌سال است رشته کبدی در استان البرز راه‌اندازی شده لذا برای توسعه این ورزش باید انرژی بیش‌تری صرف کرد و زمان بیش‌تری را برای توسعه این ورزش گذاشت.

وی تصریح کرد: با علاقه‌مندی اداره‌کل ورزش استان توانسته‌ایم در کم‌تر از یک سال هم در زمینه آموزش و هم جذب افراد علاقه‌مند گام‌های خوبی را برداریم و این رشته ورزشی را در سطح استان گسترش دهیم.

این مسئول به برگزاری اولین کارگاه آموزشی کبدی مخصوص دانشجویان تربیت‌بدنی اشاره کرد و گفت: این کارگاه آموزشی 20 اردیبهشت‌ماه در محل دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی کرج و زیر نظر مربیان تیم ملی کبدی ساحلی و با شرکت 45 نفر برگزار شد و در پایان به نفرات شرکت کننده گواهی حضور اعطا گردید.

سرپرست هیئت کبدی استان البرز از راه‌اندازی کمیته همگانی هیئت کبدی استان البرز به منظور برگزاری مسابقات خانوادگی، آموزش این رشته به عموم مردم و گسترش آن به ‌عنوان یک ورزش شاد و مفرح خبر داد و گفت: امید است با توجه به خلاقیت و نوآوری موجود در این رشته استقبال زیادی از این ورزش شود.

جوادی‌نیا در ادامه اظهار داشت: این رشته شاد و مفرح و پرهیجان هم‌زمان در سطح شهرستان‌های استان شروع به فعالیت کرده که امید است با همت و تلاش هیئت‌های تابعه در سال‌های آینده تیم‌های خوبی در دو بخش بانوان و آقایان راهی مسابقات کشوری شوند.

وی به مکان و زمان برگزاری تمرینات تیم‌های منتخب کبدی استان هم اشاره کرد و اذعان داشت: برای تمرینات بانوان سالن شهید کیانپور واقع در میدان امام حسین و برای تمرینات آقایان سالن جانبازان واقع در مجموعه ورزشی استقلال و سالن بعثت حصارک در نظر گرفته شده است، که نیازهای اولیه شهرستان کرج را تا حدودی رفع می‌کند.

هم‌چنین دفتر هیئت کبدی واقع در چهارراه طالقانی کوچه شهروز (اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج) همه روزه از ساعت 8.30 الی 14 آماده پاسخ‌گویی به سؤالات و ثبت‌نام علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول