اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر

15 تیم در مسابقات لیگ برتر کبدی سالنی بانوان رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از رقابت 15 تیم کشوری در مسابقات لیگ برتر کبدی سالنی بانوان در ملایر خبر داد.

15 تیم در مسابقات لیگ برتر کبدی سالنی بانوان رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مهدی رضایی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی سالنی بانوان کشور گروه "ب" گرامیداشت شهیده ناهید فاتحی‌کرجو در سالن ورزشی الغدیر ملایر با بیان اینکه ورزش در همه اجزای جسم و ذهن و در همه مراحل زندگی انسان تأثیر بسزایی دارد، اظهار داشت: شخص ورزشکار با تنبلی و کسالت بیگانه است و از روحیه بالا و شادابی برخوردار است که این موفقیت ارتباطات وی را در زندگی روزمره و در خانواده و جامعه تضمین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر از نظر استعدادهای ورزشی در کشور خوش درخشیده است، ادامه داد: این شهرستان جوانان با استعدادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد که بسیاری از این جوانان عضو تیم‌های ملی هستند و موجب افتخارات بزرگی در میادین کشوری، آسیایی و جهانی شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر به رقابت‌های کبدی بانوان در ملایر اشاره کرد و گفت: در این مسابقات 15 تیم از استان‌های البرز، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، خراسان‌رضوی، یزد، کرمانشاه، قم، اصفهان، فارس، مرکزی، زنجان، سمنان، قزوین، همدان و ایلام به مدت سه روز با هم به رقابت می‌پردازند و این حضور موجب پیشرفت و تعالی شهرستان ملایر در ورزش‌های بانوان و خصوصاً کبدی خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه در اسلام به امر ورزش سفارش زیادی شده است، افزود: امر به ورزش امر به معروف است و علاوه بر اثرات جسمی آن موجب شادابی روح و بالا بردن معنویت در انسان می‌شود.

احمد آریایی‌نژاد گفت: در امر ورزش فقط قهرمانی هدف نیست بلکه مهم روحیه پهلوانی است و ورزشکاران ما نباید منش پهلوانی را از اصل ورزش جدا کنند.

وی در تأکید به ورزشکاران گفت: اخلاق اسلامی در امر ورزش بسیار مهم است و یک ورزشکار بااخلاق از شکست رقیبش خوشحال نمی‌شود و شکست در میادین ورزشی را پلی برای رسیدن پیروزی در میادین دیگر می‌داند.

وی در پایان گفت: فرد ورزشکار به دلیل داشتن روحیه ورزشی از بسیاری ناهنجاری‌های اجتماعی که با خلق و خوی جوانمردی و ورزشکاری هم‌خوانی ندارد، پرهیز می‌کند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول