اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم:

تیم قم به مسابقات کبدی بانوان کشور اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: تیم اعزامی هیئت قم به رقابت‌های بانوان کشور تنها برای کسب عنوان قهرمانی راهی این پیکارها می‌شود.

تیم قم به مسابقات کبدی بانوان کشور اعزام می‌شود

سعید سادات خلیلی در حاشیه آخرین تمرین تیم اعزامی بانوان هیئت کبدی استان قم به رقابت‌های کبدی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با وجود برخی محدودیت‌ها تیم قم تمرینات خوبی داشته و ان‌شاءالله آماده حضور موفق در این مسابقات هستیم.

وی ادامه داد: با اینکه کبدی در قم از جمله رشته‌های ورزشی نوپا محسوب می‌شود اما خوشبختانه با تلاش‌هایی که در سال‌های اخیر در هیئت کبدی استان قم صورت گرفته و همچنین انگیزه و علاقه‌ای که ورزشکاران این رشته برای موفقیت از خود نشان داده‌اند، پیشرفت‌های خوبی در کبدی داشته‌ایم.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم افزود: در سال‌های اخیر با اینکه در برخی مواقع با کمبودهایی از جمله محدودیت‌های مالی و نداشتن فضا و امکانات مناسب ورزشی به خصوص برای بانوان مواجه بوده‌ایم اما همواره از استان‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور به شمار می‌رویم.

وی یادآور شد: قم در کبدی بانوان استعدادها و توانمندی‌های بسیار زیادی دارد و هم در رده سنی جوانان و هم در رده سنی بزرگسالان در چند سال اخیر همواره توانسته‌ایم در بین استان‌های موفق کبدی کشور در این رقابت‌ها باشیم.

خلیلی ابراز داشت: بانوان قمی نبوغ و استعداد بالایی در کبدی از خود نشان می‌دهند و هر روز بیشتر از گذشته به دنبال کسب موفقیت و پیشرفت بیشتر در این رشته ورزشی هستند که این مهم سبب شده است هیچ فرصتی را برای حضور در مسابقات مهم داخلی از دست ندهیم.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل جدید پیکارهای لیگ برتر کبدی بانوان قهرمانی کشور از چهارشنبه هفته جاری، عنوان داشت: رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر کبدی سالنی بانوان انتخابی تیم ملی در گروه دوم مقدماتی به میزبانی هیئت کبدی استان همدان برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم با بیان اینکه تیمی آماده از هیئت کبدی استان قم به این دوره از رقابت‌ها اعزام می‌شود و قصد داریم به مرحله نهایی لیگ برتر صعود کنیم تصریح کرد: در پایان مسابقات گروه دوم مقدماتی، شش تیم به مرحله نهایی لیگ برتر کبدی بانوان راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول