اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کبدی استان زنجان خبر داد

حضور تیم زنجان در مسابقات لیگ برتر کبدی کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کبدی استان زنجان گفت: تیم کبدی زنجان به همراه 12 تیم دیگر در مسابقات لیگ برتر که قهرمانی کشور است، شرکت می‌کند.

حضور تیم زنجان در مسابقات لیگ برتر کبدی کشور

هلیه محرابلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان محل برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی کشور را تهران اعلام کرد و اظهار داشت: زنجان در گروه (ب) مسابقات گروهی کبدی قهرمانی کشور قرار دارد.

وی زمان برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی کشور را 20 تیر ماه اعلام کرد و افزود: این نخستین حضور تیم کبدی زنجان در مسابقات قهرمانی کشور است.

نایب رئیس هیئت کبدی استان زنجان با اشاره به اینکه مرحله نخست مسابقات کبدی لیگ برتر یا همان قهرمانی کشور در دو گروه (الف) و (ب) برگزار می‌شود، ادامه داد: بعد از پایان مسابقات مرحله نخست، سه تیم از هر گروه بالا آمده و مسابقات نهایی را برگزار می‌کنند.

وی گلستان، البرز، قزوین، نقده، همدان و آذربایجان‌شرقی و غربی را از جمله تیم‌های حاضر در گروه تیم کبدی استان زنجان اعلام کرد و گفت: مسابقات از 20 تا 23 تیر ماه برگزار می‌شود.

محرابلو با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر کبدی به صورت متمرکز و در سالن برگزار می‌شود، ادامه داد: تیم‌های مسابقات سالنی کبدی از پنج نفر تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: معصومه عقلمند مربی و هلیه محرابلو تیم کبدی استان زنجان را در مسابقات قهرمانی کشور همراهی می‌کنند.

نایب رئیس هیئت کبدی استان زنجان زینب ایده‌لویی، الهام محمدی، سونیا جلیلوند، الهام افشاری، صغری بازرگان، زهرا مصیبی و بهاره نجفی اسامی تیم اعزامی زنجان به مسابقات قهرمانی کشور اعلام کرد و گفت: دو نفر از اعضای تیم به عنوان ذخیره به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره فعالان رشته کبدی استان زنجان گفت: در حدود 20 نفر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در این رشته فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول