اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاردار سفارت ایران در سوریه:

آمریکا و عربستان با تمام امکانات وارد قضیه سوریه شده‏‌اند

خبرگزاری فارس: کاردار سفارت ایران در سوریه گفت: در برهه کنونی، آمریکا، عربستان و کشورهای غربی با تمام امکانات وارد قضیه سوریه شده‏‌اند.

آمریکا و عربستان با تمام امکانات وارد قضیه سوریه شده‏‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، عباس گلرو در نشست توجیهی مربیان عقیدتی و مجمع علمای شهرستان مهدیشهر که در دفتر امام جمعه مهدیشهر برگزار شد، به تبیین جایگاه کشور سوریه در منطقه پرداخت و به مشکلات فعلی موجود در این کشور اشاره کرد.

کاردار سفارت ایران در سوریه با یادآوری کلام مقام معظم رهبری در خصوص سوریه تأکید کرد: مسئله سوریه با مسائل منطقه مغایرت دارد.

گلرو در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا، عربستان و کشورهای غربی با تمام امکانات وارد قضیه سوریه شده‏‌اند تا خط مقدم جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی در مواجهه با اسرائیل را بشکنند.

کاردار سفارت ایران در سوریه به نفوذ کلمه هدایت مقام معظم رهبری در منطقه و به خصوص در سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: تبعیت و گوش به فرمان بودن و نفوذ کلام رهبری در سوریه و منطقه به وضوح قابل مشاهده بوده و تأثیرگذاری آن همین بس که سوریه تاکنون مقاومت کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر نیز اظهار داشت: روحانیت، بسیج و سپاه عضو جداناپذیر جامعه هستند و در گرو تعامل، همکاری و همفکری این اقشار است که تفکرات و برنامه‏‌های اجرایی به درستی هدایت و اجرا می‏‌شود.

حجت‏‌الاسلام غلام‏حسین حاکمی، میدان عمل بسیج و سپاه را بسیار وسیع و گسترده و با انعطاف‏‌پذیری بالا عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر با دعوت از روحانیان برای حضور در بسیج افزود: مربیان دینی و علما می‏‌توانند در این میدان به هدایت و توجیه بسیجیان بپردازند.

در ادامه، یک کارشناس مسائل دینی هم اظهار داشت: بستر زمان و تاریخ، ورودی و گذرگاه انسان‏‌ها به دانشگاه مهدوی است؛ دانشگاهی که در آن ملیت، قومیت، مقطع تاریخ و زمان مطرح نیست بلکه این دانشگاه فراملی و فرانژادی است.

حجت‏‌الاسلام محمد عباس‏‌آبادی افزود: زمین هیچ‏گاه از ولایت ائمه خالی نمی‏‌ماند و امروز که ولی ما در غیبت است، باید زمینه ظهور ایشان را فراهم کنیم .

وی با بیان اینکه ولایت یعنی دوست‏دار و محب، ولی و سرپرست افزود: منظور از ولی و ولایت در اسلام امام و رهبر است که شیعیان به این معنی اعتقاد دارند.

این کارشناس مسائل دینی در مورد وظایف منتظران در عصر غیبت گفت: منتظران در این عصر باید امام زمان(عج) خود را کامل بشناسند و منتظر فرج آقا باشند.

عبا‌س‏‌آبادی تصریح کرد: شناخت عظمت و مقام حضرت مهدی(عج) از مهم‏ترین وظایف در عصر غیبت است.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول