اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بدهی پیمانکاران به شرکت گاز

کمبود گاز سی‌ان‌جی شهروندان سیرجان را دچار مشکل کرده است

خبرگزاری فارس: بدهی 60 میلیارد ریالی پیمانکاران به شرکت گاز شهروندان سیرجانی را با کمبود گاز سی‌ان‌جی روبه‌رو کرده است.

کمبود گاز سی‌ان‌جی شهروندان سیرجان را دچار مشکل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، طی یک هفته گذشته مردم شهرستان سیرجان برای تأمین گاز سی‌ان‌جی خودروهای خود دچار مشکل هستند و بیش از نیمی از هشت جایگاه سی‌ان‌جی سیرجان تعطیل است و جایگاه‌های دیگر نیز با افت شدید فشار گاز و یا خرابی دستگاه‌ها مواجه هستند که نارضایتی شدید مردم را به دنبال داشته است.

شهروندانی که ساعت‌ها برای تهیه سوخت خود در صف مانده‌اند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کردند: مسئولان کوتاهی می‌کنند با وجود اینکه این شهرستان از نظر تعداد بیشترین جایگاه سی‌ان‌جی را دارد، اما همیشه دچار ازدحام صف هستیم و به هر ‌جا مراجعه می‌کنیم نتیجه‌ای نمی‌گیریم.

مسئولان جایگاه‌های توزیع نیز از جوابگویی بدون هماهنگی با مسئولان بالاتر خودداری می‌کنند.

مهدی عارفی‌نسب شهردار سیرجان در پاسخ به خبرنگار فارس اظهار داشت: مشکل اصلی بدهی 60 میلیارد ریالی پیمانکاران به شرکت گاز است و مسئولان استان باید چاره‌اندیشی کنند تا پیمانکاران به موقع بدهی خود را بپردازند. 

وی افزود‌: تا زمانی که به این روش پیمانکار از طریق شرکت نفت معرفی شود و برای شهرداری یا جایی دیگر پیمانکاری کند این مشکل رفع نمی‌شود.

عارفی‌نسب عنوان کرد: ما بارها هم با استاندار و هم با شرکت نفت مکاتبات زیادی کرده‌ایم که شهرداری اگر مجری کار است، اختیار انتخاب پیمانکار را نیز به او بدهند.

وی خاطر نشان کرد: هر نهادی مجری کار است، انتخاب پیمانکار را داشته باشد تا بتواند به موقع با شرکت گاز تسویه حساب کند، همیشه شرکت گاز پس از بدهی زیاد پیمانکاران گاز را قطع می‌کند. 

شهردار سیرجان از استاندار یا مسئولان قضائی خواست در این زمینه طرحی را برنامه‌ریزی کنند تا پیمانکار را مجری کار انتخاب کند و اگر این مشکل رفع شود، تمام‌ جایگاه‌ها فعال هستند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول