اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان تاکید کرد

ظرفیت رامیان برای تبدیل شدن به نگین گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: شهرستان رامیان با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‎های بالایی که در بخش گردشگری دارد می‎تواند مانند یک نگینی درخشان در صنعت گردشگری استان گلستان بدرخشد.

ظرفیت رامیان برای تبدیل شدن به نگین گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قربان عباسی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‎های گردشگری به همراه نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وجود تفرجگاه‎های طبیعی مانند باغ تاشته، چشمه گل، منطقه گردشگری بادو، کوه‌های بلند که معمولا مورد توجه کوهنوردان و پاراگلایدرسواران است در کنار رودخانه‎های خروشان و دائمی می‎تواند نقش مطلوبی در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: قرار گرفتن شهرستان رامیان و تفرجگاه‎ها و جاهای دیدنی این شهرستان زیبا در مسیر راه شاهرود و استان سمنان یکی دیگر از امتیازات این شهرستان در مقایسه با شهرستان‎های دیگر استان است که اگر همت همه مسئولان باشد و بعضی از مشکلات فراروی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برداشته شود طرح و برنامه‎های خوبی را می‌توان در این منطقه با حضور سرمایه‎گذاران بخش خصوصی اجرا کرد که طرح تله کابین در منطقه روستای پاقلعه یک نمونه خوب آن می‎تواند باشد.

قدرت شاکری رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامیان نیز با اشاره به نظرات و انتظارات مردم در خصوص روشن شدن وضعیت چشمه گل رامیان که با وجود همه زیبایی‎ها بعضا آبستن حوادث ناخوشایند و مرگباری می‎شود گفت: در تعامل با فرمانداری و اداره منابع طبیعی و شهرداری هستیم و چنانچه مالکیت آن مشخصا به شهرداری واگذار شود طبق توافق با شهرداری آماده خدمات‎رسانی به این منطقه گردشگری هستیم.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول