اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

اشاعه راهکارهای نوین گردشگری در دستور کار قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: اشاعه و ارائه راهکارهای نوین گردشگری برای شناسایی سیمای گردشگری نیر در دستور کار مسئولان شهرستان نیر قرار دارد.

اشاعه راهکارهای نوین گردشگری در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی ظهر امروز در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان نیر که با هدف فعال کردن ستاد تسهیلات سفرهای این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت‌ها و ابعاد گردشگری شهرستان نیر مغفول مانده است که شناسایی و ترویج راهکارهای نوین صنعت گردشگری در این شهرستان جزو اولویت‌های ماست.

وی با بیان اینکه فرصت‌های به وجود آمده برای توسعه گردشگری شهرستان نیر باید شناسانده و بر روی آن کار کارشناسی صورت گیرد افزود: ناشناخته ماندن ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر سبب شده عمده مناطق توریستی و گردشگری این شهرستان نیر بلا‌استفاده باقی بماند که تعطیلات تابستانی فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های شهرستان نیر است.

این مسئول با بیان اینکه مناطق بکر گردشگری از قبیل بولاغلار، تپه‌های دیدنی و باغ‌های سیاحتی شهرستان نیر باید بیش از پیش معرفی شوند، ابراز داشت: نیر از چند لحاظ دارای قابلیت منحصر به فرد در توسعه همه جانبه است که حوزه گردشگری، صنعتی و سیاحتی آن از جمله این بخش‌هاست که نیازمند تقویت و رسیدگی است.

فرماندار نیر افزود: جاذبه‌های منحصر به فرد شهرستان نیر باید بیش از پیش معرفی شود و همگان باید در این زمینه کوشا باشند.

وی ادامه داد: برنامه‌های ویژه مسافران و گردشگران در فصل تابستان هر سال با هدف معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های شهرستان نیر و همچنین شناساندن ظرفیت‌های تاریخی، ملی و مذهبی کهن این شهرستان با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان اظهار داشت: با فرهنگ‌سازی و برنامه‌های حمایتی باید خاطرهای خوب در اذهان مسافران تابستانی در این شهرستان باقی بماند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول