اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر:

جغرافیای مازندران برای مقام‌های کشوری ناشناخته است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: جغرافیای مازندران برای مقام‌های کشوری ناشناخته است بنابراین باید در این باره بازنگری شود.

جغرافیای مازندران برای مقام‌های کشوری ناشناخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، ظاهر رستمی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاردشت گفت: در جمعیت هلال‌احمر کشور در سال‌های 89 ،90 و 91 به اندازه 10 سال کار انجام شده است.

وی بیان داشت: مازندران را در این حد می‌شناسیم که از تهران یا رامسر وارد شویم، از آن برای رفتن به مشهد عبور کنیم.

رستمی ادامه داد: آقایان به بخش‌های این استان توجه نکردند، مسئولان استان، برای شناساندن استان به مقامات کشور نگاهی دوباره داشته باشند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمرکشور تصریح کرد: در گذشته یک موسسه علمی کاربردی داشتیم، ولی امروز 31 مرکز علمی کاربردی با 4 هزار و 200 دانشجو داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: امکانات خوبی در بخش عمران با بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار داریم.

رئیس شورای شهر کلاردشت نیز با قدردانی از حضور دبیرکل جمعیت     هلال‌احمر و دیگر همراهان در منطقه با اشاره به ویژگی‌های کلاردشت گفت: کلاردشت را باید به گفته بسیاری از مقام‌های کشوری و استانی ملی دید چرا که کلاردشت با توجه به موقعیت آب و هوایی و داشتن قله 4800 متری علم کوه و تخت سلیمان یکی از معدود مناطق گردشگری شمال کشورمان است که توجه بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی را به خود جلب کرده بنابراین می‌تواند از لحاظ بلایای طبیعی و دیگر اتفاقات آسیب‌پذیر باشد، کما اینکه همه این بلایا را تجربه کرده‌ایم.

شجاع سلیمانپور متذکر شد: با احداث و راه‌اندازی شعبه هلال‌احمر در این منطقه می‌شود امیدوار بود که از این پس با مشکل اولیه امدادرسانی مواجه نخواهیم بود.

به گزارش فارس، ساختمان اداری هلال‌احمر کلاردشت با اعتبار اولیه 200 میلیون تومان در زمین اهدایی شهرداری کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول