اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بودجه و برنامه‌ریزی استانداری اردبیل:

30 درصد اعتبار 91 به حساب دستگاه‌ها واریز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر بودجه و برنامه‌ریزی استانداری اردبیل گفت: با به سرانجام رسیدن توزیع اعتبارات استانی و شهرستانی سال 91، 30 درصد منابع اعتباری امسال هفته آینده به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز می‌شود.

30 درصد اعتبار 91 به حساب دستگاه‌ها واریز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داود شایقی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار داشت: جلسه کمیته برنامه‌ریزی تمام شهرستان‌ها برگزار شد و در این جلسات سعی شد با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، مناطق محروم و روستایی، الزامات بودجه، مصوبات سفر و برخی دیگر از شاخص‌های بودجه‌ای در سال 91 توزیع اعتبارات انجام شود.

وی تصریح کرد: براساس جمع‌بندی گروه نظارت و توزیع دقیق اعتبارات در دو روز آینده مبادله موافقت‌نامه‌ها شروع می‌شود ولی همچنان تخصیص اعتبار پروژه‌های ملی و استانی شده را شاهد نیستیم.

شایقی این تخصیص را بین 26 دستگاه و 10 شهرستان توصیف کرد و ادامه داد: سعی می‌کنیم در توزیع اعتبارات عادلانه و براساس معیارهای تعیین شده عمل کرده و توزیع را به سرعت انجام دهیم.

 

تعیین تکلیف 900 نیروی شرکتی و قراردادی استان اردبیل

به گزارش فارس، مدیر بودجه و برنامه‌ریزی استانداری اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما اعتبارات هزینه‌‌ای را نیز بین 27 دستگاه براساس بند «و» حقوق و مزایای کارکنان و سایر هزینه‌ها و کمک رفاهی کارکنان توزیع کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته با پیگیری استاندار و مسئولان ذیربط 676 نفر نیروهای طرحی و قراردادی به پیمانی تبدیل شدند که ما امسال در شش ماهه دوم برای این کارکنان حقوق و مزایای نیروهای پیمانی و رسمی را در نظر گرفتیم.

شایقی به تعیین تکلیف نیروهای قراردادی که از منابع جاری حقوق می‌گرفتند، اشاره کرد و گفت: 260 نفر از این نیروها نیز تعیین تکلیف شدند به طوری که در مجموع 900 نفر نیروی سازماندهی شده جدید به شکل پیمانی وارد دستگاه‌های اجرایی شدند.

وی اولویت اول و جدی را تأمین حقوق و مزایای نیروهای رسمی و پیمانی توصیف کرد و افزود: امسال هیچ حقوقی از محل طرح‌های عمرانی پرداخت نمی‌شود.

این مسئول از تعیین تکلیف حق و حقوق بازنشستگان و عیدی آنها و همچنین دو هزار و 100 نفر از ایثارگران برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای خبر داد و تصریح کرد: آخرین ارقام بودجه هزینه‌ای مربوط به اضافه کار و رفاهی بوده که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی توزیع عادلانه‌ای را در این زمینه داشته باشند.

در این جلسه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که تأمین یک سوم اعتبارات استانی از محل مسکن مهر برای شرکت‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق، گاز، تأمین اعتبار استانی برای اجرای سند تحول بنیادین و الزامات این سند در 23 محور، توجه به گازرسانی روستایی با استفاده از تخصیص دو درصد منابع عمومی دولت براساس ماده 108 قانون بودجه کشور و همچنین تکمیل دو طرح استانی مرکز فوریت‌های اردبیل و بیمارستان تروما از جمله آنها بوده است.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول