اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی

ردیف اعتباری بیمارستان سوم دولتی نیشابور در بودجه 91 قطعی شد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان‌رضوی از قطعی شدن ردیف اعتباری برای بیمارستان سوم دولتی نیشابور در برنامه بودجه سال 91 خبر داد.

ردیف اعتباری بیمارستان سوم دولتی نیشابور در بودجه 91 قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی ظهر امروز در مراسم جشن هفته پرستار که در مجموعه رفانیر نیشابور برگزار شد، گفت: همگان باید قدر زحمات شبانه‌روزی قشر پرستار را بدانند و در زمان حضور در مراکز بهداشتی، درمانی برای پیشبرد امر سلامتی خود با کادر درمانی همکاری داشته باشند.

معاون استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار نیشابور ادامه داد: مهربانی یکی از ویژگی‌های خداوند است که در ذات پرستاران به ودیعه گذاشته است.

فرماندار نیشابور در ادامه از اعضای نظام پرستاری، اعضای نظام پزشکی و مجموعه پرسنل و مدیران دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور تقدیر کرد.

هاشمی با اشاره به نام‌گذاری سال 91 به‌ عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خواهان توجه بیش از پیش مردم به خرید محصولات ساخت کارگران کشور شد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام غلام‌رضا شرعی امام جمعه شهرستان فیروزه گفت: پرستاران به شخصیت حضرت زینب(س) برای الگوگیری از ایشان در امور فعالیت خود و طول سیر زندگی تأسی کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول