اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد

توجه بیشتر به اعتبارات فرهنگی کهگیلویه در سال 91

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف هر چه هزینه فرهنگی کنند برای ما قابل پذیرش است، گفت: در کمیته برنامه‌ریزی سال آینده خواهیم دید که جایگاه ویژه‌ای برای فرهنگ قائل هستیم.

توجه بیشتر به اعتبارات فرهنگی کهگیلویه در سال 91
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ناصر رضایی در حاشیه اختتامیه سوگواره شعر عاشورایی اظهار کرد: شهرستان کهگیلویه به عنوان بخش مهمی از استان کهگیلویه و بویراحمد دارای پیشینه کهن تاریخی است.
فرماندار کهگیلویه افزود: همه شواهد مبین این نکته هستند که شهرستان کهگیلویه از لحاظ تاریخی، ایثارگری و نیروی انسانی در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دارای جایگاه ممتازی است.
رضایی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب و در شان مردم این دیار راه بسیار است و باید با تمام تلاش برای رسیدن به نقطه آرمانی گام برداریم.
وی یکی از توانمندی‌های شهرستان کهگیلویه را دارا بودن شاعران توانمند دانست و افزود: مسئولان فرهنگی در این آزمایش که برگزاری باشکوه این سوگواره بود سربلند بیرون آمدند.
این مسئول اجرایی شهرستان کهگیلویه با اشاره به حضور پررنگ مسئولان شهرستانی در این رویداد فرهنگی گفت: این حضور نشان دهنده جایگاه فرهنگ و هنر نزد مسئولان شهرستان کهگیلویه است.
رضایی اذعان کرد: اگر بخواهیم به سمت توسعه و تکامل گام برداریم امکان‌پذیر نیست جز اینکه به مقوله فرهنگ و فرهنگ‌سازی توجه و نگاه ویژه‌ای شود.
رضایی با اشاره به اینکه اولویت برنامه‌ها باید فرهنگی باشد، تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف باید سمت و سوی فرهنگی داشته باشند و کار دیگری که در این راستا باید انجام دهند این است که در راستای تقویت هر چه بیشتر مؤلفه‌های فرهنگ‌ساز تلاش بیشتری از خود نشان دهند.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف هر چه هزینه فرهنگی کنند برای ما قابل پذیرش است، تصریح کرد: اگر توفیق خدمت داشتیم در کمیته برنامه‌ریزی سال آینده خواهید دید جایگاه ویژه‌ای برای فرهنگ قائل هستیم.
فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: تا هنگامی که در فرهنگ حرکت نشود اندیشه‌ها حرکت نمی‌کنند و اگر اندیشه‌ها حرکت نکنند گام‌ها نیز حرکت نخواهند کرد.
انتهای پیام/م30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول