اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خبر داد

3000 میلیارد ریال اعتبار راه آهن غرب در بودجه 91

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: 3 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه بزرگ راه آهن غرب کشور در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است که از رشد شش برابری اعتبارات آن حکایت دارد.

3000 میلیارد ریال اعتبار راه آهن غرب در بودجه 91

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه دادوش هاشمی ظهر امروز در نشست با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه اظهار کرد: این حجم افزایش اعتبار در حالی است که برای پروژه راه آهن غرب کشور از ملایر تا کرمانشاه در سال‌جاری و همه سال‌های گذشته رقم 500 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود.

وی افزود: پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال امسال شروع شده است که اجرای این پروژه و سایر طرح‌‌های ریلی در استان، وضعیت و موقعیت استان را به عنوان موقعیت برتر قرار می‌دهد.

هاشمی تأکید کرد: برقراری پرواز هوایی بین کرمانشاه با اکثر استان‌های کشور و حتی نقاط مختلف خارجی در دستور کار قرار داشت که به همین منظور ظرف چند روز آینده پرواز مستقیم کرمانشاه به نجف و کرمانشاه به کیش نیز آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون پروازهای هوایی کرمانشاه با سلیمانیه و دوبی نیز برقرار است و در اکثر خطوط داخلی هم خط پروازی داریم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های مختلف استان، گفت: استان در اجرای بسیاری از پروژه‌های مختلف به ویژه اجرای طرح مسکن مهر جزو استان‌های موفق کشور هستیم و اعضای سازمان نظام مهندسی استان در اجرای بسیاری از پروژه‌های استان به ایفای نقش پرداخته و هر موفقیتی که نصیب استان شده به واسطه مشارکت اعضای این مجموعه در اجرای خوب پروژه‌ها بوده است.

رئیس شورای مسکن استان کرمانشاه افزود: اعضای سازمان نظام مهندسی باید رتبه‌های پیمانکاری خود را ارتقا داده و در دیگر استان‌ها هم قادر به انجام و اجرای پروژه‌های مختلف باشند تا در پرتو آن افراد جویای کار در استان مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول