اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رضوانشهر:

دزدان سیم خاردار رضوانشهر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی رضوانشهر از دستگیری سارقان سیم خاردار در این شهرستان خبر داد.

دزدان سیم خاردار رضوانشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، عباس اسماعیلی ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به اقدام‌های پلیس رضوانشهر برای دستگیری سارقان سیم خاردار اظهار کرد: دستگیری این سارقان به دنبال گزارش‌ها و همکاری مردمی صورت گرفته است.

وی افزود: این گزارش مبنی بر فعالیت افرادی با یک خودروی مزدا در حال حمل یک شیئ مشکوک بود که کارآگاهان آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی رضوانشهر با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با حضور در محل خودروی مذکور را مشاهده کردند، تصریح کرد: ماموران آگاهی به صورت نامحسوس راننده و سرنشین این خودرو را زیر نظر گرفته و متوجه شدند که این دو متهم در حال سرقت ضایعات (فلز‌ ـ فنس) یک شرکت خصوصی هستند.

به گفته وی، کارآگاهان آگاهی خودروی این سارقان را در عملیات تعقیب و گریز متوقف کردند و متهمان به نام‌های رامین 22 ساله و همت 34 ساله که اهل و ساکن تالش بودند را دستگیر کردند.

اسماعیلی با بیان اینکه از خودروی این سارقان مقدار زیادی سیم خاردار و سیم شبکه‌ای سرقتی کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با اعتراف به بزه انتسابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

وی، از مسئولان اماکن دولتی و خصوص خواست تا با نصب دوربین مداربسته و استفاده از نگهبان محلی اماکن خود را در مقابل سرقت سارقان ایمن کنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول