اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پاکدشت خبر داد

دستگیری اخاذ مامورنما در پاکدشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: اخاذ مامورنما با هفت فقره اخاذی در شهرستان پاکدشت دستگیر شد.

دستگیری اخاذ مامورنما در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، جمال نیک‌جو از دستگیری فردی که با سوء استفاده از لباس و عناوین انتظامی اقدام به هفت فقره اخاذی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در تشریح این خبر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با یک ‌دستگاه خودرو و همراه داشتن لباس و بی‌سیم و تجهیزات پلیسی اقدام به اخاذی و سرقت گوشی تلفن همراه وی کرده است، سریعا موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران به سرعت و با استفاده از مشخصات خودرو، متهم را شناسایی و منزل وی را مورد کنترل و مراقبت قرار دادند.

نیک‌جو ادامه داد: سرانجام با اطمینان از حضور متهم در منزل با هماهنگی مقام قضایی وی دستگیر و در بازرسی از منزل وی، چند دست لباس نظامی، یک دستگاه بی‌سیم کشف شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های انجام شده به هفت فقره اخاذی و سرقت وجوه نقد و گوشی‌های تلفن همراه شهروندان با سوء استفاده از لباس و عناوین انتظامی اعتراف کرد. 

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول