اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

دستگیری سارقان طلاجات در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارقانی که با استفاده از موتور اقدام به سرقت طلاجات زنان می‌کرد، خبر داد.

دستگیری سارقان طلاجات در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج افرادی که با استفاده از یکدستگاه موتور سیکلت، پس از شناسایی زنانی که خود را با طلا و جواهرات به صورت نمایان آراسته می‌کردند و به سرقت از آنها می‌پرداختند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در پی دریافت گزارش‌های متعدد از وقوع گردنبند قاپی به کلانتری 23 فردیس مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از موتورسیکلت، طلا و جواهرات به ویژه گردنبند را از زنانی که جواهرات خود را به صورت نمایان در معرض دید افراد قرار می‌دادند به سرقت می‌برند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مسئول گفت: با توجه به حساسیت موضوع و استمرار سرقت‌ها، اکیپی مجرب از ماموران کلانتری ماموریت یافتند تا تحقیقات ویژه‌ای را جهت شناسایی و دستگیری سارقان به کار گیرند.

خیرخواهان افزود: ماموران بلافاصله با بررسی زمان سرقت‌ها، مکان و شیوه و شگرد سارقان گردنبند قاپ، جهت دستگیری متهمان گشت‌های پلیسی را افزایش داده و به صورت شبانه روز به گشت‌زنی‌های نامحسوس در مناطق مورد نظر پرداختند.

وی ادامه داد: پیگیری‌ها جهت دستگیری سارقان در جریان بود که ماموران گشت کلانتری 23 فردیس حین انجام ماموریت، فردی را مشاهده کردند که با نزدیک شدن به زن میانسالی گردنبند وی را سرقت کرده و بلافاصله از محل حادثه متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران با مشاهده این صحنه به تعقیب متهم پرداخته و سرانجام پس از طی مسافتی کوتاه وی را دستگیر و در بازرسی بدنی از متهم علاوه بر گردنبند مسروقه، یک عدد انگشتر طلا و یک عدد اسپری اشک‌آور نیز کشف و ضبط کردند.

وی افزود: با انتقال متهم به کلانتری و در بازجویی ماموران پلیس از وی، مشخص شد که او به همراه یکی از دوستانش با استفاده از یکدستگاه موتور سیکلت اقدام به گردنبند قاپی از زنان می‌کنند که با راهنمایی‌های متهم دستگیر شده و تحقیقات پلیسی، همدست وی نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه از سوی ماموران دستگیر شد.

خیرخواهان در مورد شیوه و شگرد سارقان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به نام‌های سعید و بهروز با استفاده از یکدستگاه موتورسیکلت در کوچه‌ها و خیابان‌ها تردد کرده و زنانی که طلا و جواهرات خود را به صورت آشکار و نمایان در معرض دید افراد قرار می‌دادند شناسایی و در یک فرصت مناسب اقدام به ربودن طلا و جواهرات آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه تا کنون تعداد  9 نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، از شهروندان درخواست کرد چنانچه در این زمینه شکایتی دارند می‌توانند با مراجعه به کلانتری 23 فردیس شکایت خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول