اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

دستگیری 91 درصد متجاوزین به عنف در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری 91 درصدی متجاوزین به عنف در استان بوشهر خبر داد.

دستگیری 91 درصد متجاوزین به عنف در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع فرماندهان انتظامی استان بوشهر برخورد با پدیده زشت و ناراحت کننده بدحجابی و بدپوششی را خواسته به حق مردم عنوان کرد و از بدپوششی و بدحجابی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های مردم مؤمن و متدین نام برد و گفت: با تقویت یگان پلیس امنیت اخلاقی و هدفمند کردن شیوه ماموریت این واحد برخورد با این پدیده زشت و ناراحت کننده در سطح استان تشدید و فضا برای این افراد ناامن خواهد شد.

عباس‌زاده بیان کرد: با هدفمند کردن گشت امنیت اخلاقی فضا برای افراد بدحجاب و بدپوشش ناامن خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی نیز وظایف قانونی خودشان را به خوبی انجام دهند تا در این زمینه موفقیت حاصل شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر، گشت‌های انتظامی و ترافیکی را مهم‌ترین ابزار کاهش وقوع جرایم عنوان کرد و خطاب به کارکنان این فرماندهی گفت: همه گشتی‌ها باید با دستور کار مشخص و با برنامه‌ریزی مدون ماموریت خود را انجام دهند تا آمار وقوع جرایم در استان کاهش یابد.

وی از دستگیری 91 درصدی متجاوزین به عنف در استان خبر داد و اظهار داشت: بخشی از جرایم خشن در استان به وسیله اراذل و اوباش اتفاق می‌افتد که شناسایی و برخورد جدی با این افراد اولویت کاری این فرماندهی است.

عباس‌زاده با بیان اینکه برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر با جدیت دنبال خواهد شد گفت: تلاش خواهیم کرد تا چهره شهرها و روستاهای استان از این افراد پاک شود. 

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شهروندان خواست اطلاعات خود را در این راستا به مراکز انتظامی و مرکز فوریت‌های پلیسی 110 انتقال دهند و پلیس را در این مبارزه یاری کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول