اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه نخست سال صورت گرفت

یک میلیون یورو معافیت برای ورود ماشین‌آلات صنعتی صنایع در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون امور صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: در سه ماهه نخست سال، کار آفرینان صنعت و معدن خراسان‌رضوی از یک میلیون یورو معافیت حقوق ورودی برای ماشین‌آلات خارجی برخوردار شدند.

یک میلیون یورو معافیت برای ورود ماشین‌آلات صنعتی صنایع در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی راضیه علیرضایی اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال با صدور 33 فقره مجوز معافیت گمرکی، کار آفرینان صنعت و معدن استان از یک میلیون یورو معافیت حقوق ورودی برای ماشین آلات خارجی برخوردار شدند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: ارزش مجموع ماشین‌آلات وارد شده مشمول معافیت 14 میلیون یورو است که کارآفرینان صنعت و معدن استان از پرداخت یک میلیون یورو حقوق ورودی آن معاف شده‌اند.

وی گروه صنعتی ماشین‌آلات فوق را به ترتیب شامل صنایع شیمیایی و دارویی، نساجی و پوشاک، کانی غیرفلزی، برق و الکترونیک، فلزی و غذایی و آشامیدنی ذکر  کرده و گفت: این ماشین‌آلات از کشورهای آسیایی و اروپایی وارد کشورمان شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول