اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی زابل:

برنامه‌های فرهنگی در منطقه سیستان ضعیف است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی زابل گفت: یکی از دغدغه‌ها و مشکلات بسیار مهمی که در منطقه سیستان وجود دارد، ضعیف‌بودن برنامه‌های فرهنگی است.

برنامه‌های فرهنگی در منطقه سیستان ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام محسن عارفی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی فرهنگ و جذب نیروی موفق که در جمع جوانان فعال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در اداره تبلیغات زابل برگزار شد، اظهار داشت: نیاز شهر به تشکل‌های جوان و دانش‌آموز است چرا که کشور ما در حال توسعه بوده و به نیروی جوان احتیاج دارد.

وی افزود: جوانان باید به کار گروهی عادت و از کار انفرادی پرهیز کنند زیرا اکثر موفقیت‌ها در کار گروهی است.

رئیس تبلیغات اسلامی زابل خطاب به جوانانی که در ذهن خود طرح و ایده دارند، گفت: طرح و ایده‌ای که ارائه می‌دهید سعی کنید احساسی نباشد بلکه قابلیت اجرایی، پشتوانه اطلاعاتی و توجیه فرهنگی داشته باشد.

عارفی یادآور شد: هنر طرح و ایده‌دادن بر این است که با کمترین هزینه، برنامه‌ریزی، فصل‌بندی و موضوع‌بندی شود.

وی بیان داشت: برای جذب جوانان باید فضا را بازتر کرد، برنامه، مبدأ و مقصد مشخصی برای آنها تعریف و بهترین ضمانت اجرایی را فراهم کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی زابل عنوان کرد: همه مامور به تکلیف هستیم لذا باید به دنبال نتیجه بوده و قدرت خود را بشناسیم.

عارفی افزود: هر یک از شما جوانان، تاثیرگذارترین افراد در جامعه خود هستید.

کارشناس کانون قرآن تبلیغات اسلامی زابل هم در این جلسه گفت: هر چیزی که در جامعه است چه از دید مثبت و منفی، آنها را یادداشت و تفسیر کنید و در زندگی روزمره خود به کار ببرید.

حسن جلالی‌نژاد ادامه داد: برای طرح ایده، کار مداوم، برنامه کارشناسی شده داشته باشید.

وی به ایجاد اتاق فکر تربیت مدیر اشاره کرد و افزود: ما باید تشکیل اتاق فکر دهیم، در آنجا به گفتگو بپردازیم و هر موردی که به نظر ما می رسد را مطرح کنیم.

کارشناس کانون قرآن تبلیغات اسلامی زابل به کسانی که در ذهن خود ایده دارند، گفت: عقلانی طرح بدهید و به لحاظ اجتماعی، روانشناس باشید زیرا انسان باید با برنامه و زمانشناسی پیش رود.

جلالی‌نژاد خاطرنشان کرد: بهداشت کلام داشته باشید و هر حرفی را در جای مناسب بزنید.

وی بیان کرد: در بعد حل مشکلات باید بحران، عوامل بحران و راهکارهای آن را بررسی کنید.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان زابل هم اظهار داشت: یکی از افتخاراتی که در اتحادیه رخ داده، ارتباط نزدیک با اداره تبلیغات اسلامی و دیدار مستقیم با رئیس این اداره است.

احمد ارجمندی‌نژاد افزود: اقدامات فرهنگ یکی از دغدغه‌های مسئولان سیستان است زیرا کارهای فرهنگی در این منطقه ضعیف بوده که برای آن باید راهکار درستی اندیشیده شود و بحث ابزار، رونق بیشتری به خود گیرد.

یکی از فعالان انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهرستان زابل نیز در پایان این جلسه گفت: جوانان ما تشنه کار فرهنگی در شهر هستند که باید مسئولان امر برای جذب نیروی جوان و موفق، برنامه‌ریزی مداوم انجام دهند چراکه جوانان عامل موفقیت در هر جامعه‌ای هستند.

حامد غلامی افزود: برای جذب نیروی جوان، پنج کار گروه تشکیل شده است که برای هر یک از آنها برنامه‌ریزی و افراد آن مشخص شده‌اند.

وی ادامه داد: این پنج کارگروه عبارتند از مساجد، امر به معروف و نهی از منکر، مباحث علمی، مسائل دینی و مذهبی و مسائل هنری و ورزشی که در شهرستان زابل تشکیل شده است.

این فعال دانش‌آموزی بیان کرد: امید است که این جلسات دوام و در آینده نزدیک جوانان انجمن اسلامی با مسئولان شهر و نمایندگان مجلس دیدار داشته باشند و از نزدیک مشکلات جامعه جوانان امروز سیستان را با آنان مطرح کنند.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول