اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی:

انجمن‌های دانش‌آموزی در کشور فعال می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی گفت: فعال‌سازی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی مدارس کشور از جمله اهداف این اتحادیه است

انجمن‌های دانش‌آموزی در کشور فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد خلیلی عصر امروز در آیین پایانی جشنواره بزرگ دانش‌آموزی با موضوع انقلاب و بیداری اسلامی که در تالار سعدی مجموعه فرهنگی فرهنگیان شیراز برگزار شد، اظهار داشت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب و پرچم‌داری آرمان‌های آن در سطح مدرسه و محیط‌های دانش‌آموزی از جمله هدف‌های این اتحادیه در برنامه‌های خود است.

وی افزود: تقویت احساس تعلق قلبی دانش‌آموزان با امام، انقلاب و رشد مسئولیت‌پذیری آنان از اهداف جشنواره بزرگ دانش‌آموزی انقلاب و بیداری اسلامی است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با بیان اینکه فارس به عنوان استان نمونه در برگزاری چنین جشنواره‌هایی انتخاب شده است، تصریح کرد: از دهه فجر امسال استان‌های دیگر نیز به جمع برگزارکنندگان این‌گونه جشنواره‌ها می‌پیوندند.

وی گفت: حال که هویت ایرانی با فضای اسلامی گره خورده است می‌طلبد که کارکردن برای دانش‌آموزان نیز رنگ و بوی اسلامی به خود گیرد.

خلیلی اضافه کرد: هم‌اینک دغدغه‌های دانش‌آموزان در قالب تئاتر، سرود و نمایش‌نامه‌نویسی با موضوع انقلاب اسلامی در جشنواره‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی اجرا می‌شود.

وی از به روز بودن نشریات دانش‌آموزی در این اتحادیه خبر داد و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی فارس با دسترسی به نرم‌افزارها، امکان تولید بازی‌های رایانه‌ای با موضوع‌های مربوط به استان فارس و مفاخر آن را پیدا می‌کنند و هم‌اینک در این استان نماهنگ‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی تولید شده است.

وی از برگزاری جشنواره ستارگان 90 در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: در این جشنواره نخبگان دانش‌آموز فرصت بروز و ظهور پیدا می‌کنند.

خلیلی گفت: جشنواره ستارگان 90 بهترین فرصت برای کسب مهارت و نقش‌آفرینی نخبگان دانش‌آموز طراحی شده است.

وی ابراز داشت: هم‌اینک 12 هزار و 500 اتحادیه انجمن‌های اسلامی در کل کشور وجود دارد که 10 هزار و 500 اتحادیه فعال هستند.

به گزارش فارس، در این آیین از 23 دختر و 21 پسر دانش‌آموز که در این جشنواره برگزیده شدند، تقدیر شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول