اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بررسی وضعیت هیئت اسکواش گیلان صورت می‌گیرد

حضور رئیس فدراسیون اسکواش در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش گیلان از حضور رئیس فدراسیون اسکواش برای بررسی وضعیت این هیئت در استان خبر داد.

حضور رئیس فدراسیون اسکواش در گیلان

محمدرضا فرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه وضعیت رتبه‌بندی اسکواش گیلان در حال بررسی و پیگیری است، اظهار کرد: با دعوت رسمی از مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش، وی برای بررسی وضعیت هیئت اسکواش استان به گیلان سفر می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه هنوز رتبه‌بندی جدید اسکواش اعلام نشده است، تصریح کرد: دبیر اسکواش جوابیه‌ای با متن «مدیریت و تشکیلات هیئت اسکواش گیلان منسجم نیست» را برای ما ارسال کرده که این موضوع با حضور رئیس فدراسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت اسکواش گیلان حضور سلیمانی در این استان را پس از پایان مسابقات قهرمانی اسکواش آسیا در کویت ذکر کرد و افزود: تیم‌های اسکواش امروز عازم کویت شدند.

وی، در ادامه از برگزاری مسابقات استانی اسکواش جام آزادسازی خرمشهر در رشت خبر داد و گفت: این مسابقات به مناسبت آزادسازی خرمشهر در گیلان برگزار می‌شود.

فرمند، با اشاره به پایان لیگ دسته یک اسکواش بانوان گیلان خاطرنشان کرد: با پایان یافتن لیگ دسته یک بانوان گیلان که با حضور 12 بازیکن برگزار شد پس از 11 هفته رقابت، سارا علیزاده با 33 امتیاز به مقام نخست رسید و شراره پرتوی و سپیده غلامپور به ترتیب با 31 و 28 امتیاز دوم و سوم شدند.

وی، اضافه کرد: در این گروه عابدین‌زاده رازقی و نرجس پژومان‌ نیز به لیگ دسته دو سقوط کردند و با اتمام لیگ دسته یک پرونده این مسابقات بسته شد و دور بعدی این مسابقات پس از برگزاری مسابقات انتخابی در پایان اردیبهشت امسال برای جایگزینی نفرات سقوط کرده در اوایل تابستان آغاز می‌شود.

این مسئول، اذعان کرد: در این رقابت‌ها تیم «برنج سفره» نماینده گیلان در لیگ یک آقایان کشور از بین 10 تیم در پایان دور رفت مسابقات با 6 برد و 3 باخت در رده چهارم قرار گرفت.

وی، در اختیار نداشتن بازیکن پاکستانی به دلیل عدم صدور روادید و درگیر امتحان بودن بازیکن دیگر اسکواش گیلان را از جمله دلایل عدم موفقیت این تیم عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول