اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان:

اسکواش کردستان نیازمند حمایت مسئولان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: رشته ورزشی اسکواش در کردستان رشته‌ای نوپا و نیازمند حمایت جدی مسئولان است.

اسکواش کردستان نیازمند حمایت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت اسکواش این استان اظهار کرد: با توجه به امکانات و منابعی که در اختیار این هیئت ورزشی است روز به روز شاهد پیشرفت‌ها و توسعه این رشته ورزشی در سطح استان هستیم.

وی افزود: رشته اسکواش در کردستان یک رشته ورزشی نوپاست که نیازمند حمایت‌ و توجه بیشتر مسئولان به ویِژه فدراسیون اسکواش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اعلام کرد: با توجه به برنامه‌های ارائه شده هیئت جدید اسکواش، امیدوارم این هیئت ورزشی به جایگاه اصلی خود در سطح کشور دست یابد.

وی به وجود استعداد‌های خاص این رشته ورزشی در سطح استان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با وجود افراد تحصیل‌کرده در این رشته ورزشی شاهد توسعه بیشتر این رشته ورزشی در استان باشیم.

عبداللهی به تلاش‌های‌ صورت‌گرفته در راستای توسعه این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز فعالیت هیئت جدید آینده خوبی در انتظار اسکواش کردستان است.

وی برای حمایت از هیئت اسکواش آمادگی خود را اعلام کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان در راستای آئین‌نامه حمایت از هیئت‌های ورزشی نهایت همکاری را با این هیئت ورزشی خواهد داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان در پایان از رئیس هیئت جدید اسکواش خواستار فعال‌سازی این هیئت ورزشی در تمامی شهرستان‌های سطح استان شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول