اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم اسکواش فیروزصفّه:

حضور بازیکنان خارجی در اسکواش فیروزصفّه هنوز نامشخص است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم اسکواش فیروزصفّه گفت: یکی از اهداف باشگاه فیروزصفّه در سال جاری دعوت از بازیکنان خارجی در ترکیب تیم است که البته هنوز این موضوع نامشخص است.

حضور بازیکنان خارجی در اسکواش فیروزصفّه هنوز نامشخص است

الهه مولادوست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نظر محمدرضا ساکت (مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان) بر این است که علاوه بر جذب بازیکن خارجی برای تیم اسکواش فیروزصفّه باید به تقویت بازیکنان داخلی نیز پرداخته شود.

وی در مورد برنامه‌های ورزشی باشگاه فیروزصفّه با بیان اینکه وضعیت این تیم در حال حاضر هنوز نامشخص است، تصریح کرد: باشگاه فولاد ماهان سپاهان وضعیت ورزش‌های والیبال نشسته، تیر و کمان، کبدی، ووشو را مشخص کرده است اما آینده سه رشته بسکتبال، فوتسال و اسکواش هنوز نامعلوم است.

سرمربی تیم اسکواش فیروزصفّه که تیمش در دومین رقابت‌های لیگ اسکواش پس از تیم‌های تهران، گلستان و یزد در رتبه چهارم این مسابقات قرار گرفت، اظهار داشت: در هفته گذشته و در رقابت‌‌های تیم ملی اسکواش رده سنی زیر 13 و 15 سال سارا احمدی از تیم اسکواش فیروزصفّه در جایگاه چهارم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در رقابت‌‌های تیم ملی اسکواش از هر استان دو نفر اجازه حضور در این مسابقات را داشتند، تاکید کرد: در صورت ایجاد شرایط مطلوب در جدول، سارا احمدی می‌تواند در رقابت‌‌های قهرمانی جوانان آسیا شرکت داشته باشد.

به گزارش فارس، احتمال انتقال رشته‌های ورزشی باشگاه فیروزصفّه به باشگاه فولاد ماهان سپاهان وجود دارد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول