اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون نظارت و ارزیابی برنامه و بودجه وزارت کشور:

لازمه پیشرفت و توسعه، تحقق عدالت و برنامه‌ریزی است

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و ارزیابی برنامه و بودجه وزارت کشور گفت: لازمه پیشرفت و توسعه، تحقق عدالت و برنامه‌ریزی است.

لازمه پیشرفت و توسعه، تحقق عدالت و برنامه‌ریزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد علی قائمی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استانداری زنجان اظهار داشت: برگزاری جلسات شورای برنامه‌ریزی به صورت مرتب کمک شایانی به اجرای بهتر برنامه‌های استان‌ها می‌کند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات شورای برنامه‌ریزی با حضور اعضای آن معنا پیدا می‌کند، افزود: حضور فعال اعضای شورا کمک شایانی به پیشرفت و توسعه استان‌ها می‌کند.
معاون نظارت و ارزیابی برنامه و بودجه وزارت کشور با بیان اینکه برنامه‌ریزی کار دشوار و دقیقی است، ادامه داد: پایه و اساس برنامه‌ریزی آمار و اطلاعات است.
وی با بیان اینکه لازمه پیشرفت و توسعه کشور، تحقق عدالت و برنامه‌ریزی است، اضافه کرد: لازمه پیشرفت فعالیت و همکاری مسئولان اجرایی در بخش‌های مختلف است.
قائمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه برنامه‌ریزی درست و انجام به موقع کارها یادآور شد: حرکت بر طبق برنامه‌ریزی و انجام وظیفه در زمان تعیین شده آن دو موضوع مهم است که باید مورد توجه مسئولان و مدیران اجرایی قرار گیرد.
وی با اشاره به اهمیت بسیار ارزیابی دستگاه‌های مختلف ادامه داد: ارزیابی دستگاه‌ها بر مبنای شاخص‌ها سنجیده می‌شود.
معاون نظارت و ارزیابی برنامه و بودجه وزارت کشور با تاکید بر لزوم اداره کشور به صورت فنی یادآور شد: اداره کشور به صورت فنی تاثیر بسزایی در پیشرفت و توسعه کشور و به تبع آن استان‌ها دارد.
وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط دولت نهم و دهم اضافه کرد: شاخص و ویژگی مهم این دو دولت تمرکز زدایی است.
قائمی با مثبت ارزیابی کردن انجام تمرکز زدایی ادامه داد: تمرکز زدایی موجب پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان زنجان در موقعیت مناسبی از نظر نزدیکی به پایتخت قرار دارد، افزود: مسئولان استان باید از این فرصت مناسب به منظور پیشرفت استان استفاده کنند.
معاون نظارت و ارزیابی برنامه و بودجه وزارت کشور با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات خوبی در استان زنجان در زمینه پیشرفت هرچه بهتر استان صورت گرفته است، ادامه داد: سند چشم‌انداز استان نیز در حال تکمیل است و بخش‌های مختلف آن صورت گرفته است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول