اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

توسعه چهارمحال و بختیاری مرهون نگاه عدالت‌محور دولت است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز چهارمحال و بختیاری هرچه در خود دارد از برکت نگاه عدالت محورانه رئیس جمهور است و قدرشناس آن خواهد بود.

توسعه چهارمحال و بختیاری مرهون نگاه عدالت‌محور دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم شهرکرد در استقبال از ریاست محترم جمهوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دو هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری، و یاد امام راحل، اظهار داشت: در دهه امامت و ولایت با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کرده و آرزوی طول عمر توام با عزت و سلامت برای ایشان داریم.
وی افزود: جایگاه امامت و ولایت در اسلام، قرآن و روایات جایگاهی رفیع و بلند است که باید در دهه ولایت و امامت این جایگاه به خوبی به مردم شناسانده شود.
عنابستانی تصریح کرد: روز غدیر، روز تعیین مدل و الگوی حکومت اسلامی و ثبت امامت است که باید قدر این روز را به خوبی دانست.
استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تبعیت از ولایت فقیه پیام مهم عید غدیر است و شرایط کنونی منطقه و جهان اسلام که در آن شاهد بیداری اسلامی هستیم می‌طلبد این پیام را به خوبی درک کنیم.
وی در ادامه ضمن تشکر صمیمانه از حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور افزود: به فرزند شحاع ملت و احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی، رئیس جمهور ولایت‌مدار و مکتبی خیر مقدم گفته و مقدم ایشان را به سرزمین عشق و ایمان، صفا و صمیمیت و صداقت و سرزمین آب و آفتاب و آینه و پایتخت زیبایی‌های ایران زمین خوش آمد می‌گوییم.
عنابستانی ادامه داد: مردم قدرشناس و مهمان‌نواز این استان مدت‌هاست در انتظار قدوم پربرکت رئیس جمهور لحظه شماری می‌کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مردم این استان مجاهدت‌های رئیس جمهور را به رفع محرومیت از ایران زمین می‌ستایند و به آن افتخار می‌کنند.
وی افزود: ما هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد رئیس جمهور پیگیر و به ثمر نشستن قابلیت‌های شکوفا نشدن این استان بوده و آثار این اقدام در جای جای این سرزمین آشکار است.
عنابستانی خاطرنشان کرد: امروز چهارمحال و بختیاری هر چه در خود دارد از برکت نگاه عدالت محورانه رئیس جمهور است و قدرشناس آن خواهد بود.
وی اضافه کرد: مردم ما با استقامت رئیس جمهور در مسیر آبادانی همچنان با سرعت قدم خواهند گذاشت و مشکلات را یکی پس از دیگری از جای برخواهند داشت و آینده روشن را فرا روی خود خواهند دید.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول