اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین همایش مقررات ملی ساختمان

نظام مهندسی قم در اجرای مقررات ملی ساختمان برتر شد

خبرگزاری فارس: سازمان نظام مهندسی ساختمان قم، سازمان برتر کشور در زمینه اجرای مقررات ملی ساختمان شد.

نظام مهندسی قم در اجرای مقررات ملی ساختمان برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان قم، امین مقومی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به همراه سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌های قزوین، خراسان رضوی، مازندران و سیستان و بلوچستان عنوان سازمان برتر در زمینه اجرای مقررات ملی ساختمان را به خود اختصاص داد، کسب این رتبه را حاصل زحمات تمام مهندسان عضو سازمان عنوان کرد.

وی به تشریح برنامه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم پرداخت و اظهار داشت: تقویت نظارت بر خدمات مهندسی و عملکرد مهندسان از برنامه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم است که این امر با تشکیل کمیته نظارت در مناطق شهری به منظور بازدیدهای دوره‌ای و منظم با جدیت دنبال خواهد شد.

وی بر ضرورت تقویت مباحث آموزشی در سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد و افزود: تقویم آموزشی گروه‌های تخصصی هفت گانه در حال تدوین است و بازدیدهای علمی مختلف در داخل و خارج از استان نیز برای مهندسان رشته‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: طرح نظام‌نامه آموزشی در سازمان تهیه و انجمن‌های گفت‌وگو در سایت نظام مهندسی قم برای نخستین بار و در کارگروه‌های مختلف راه‌اندازی شده که مشاوره‌هایی توسط متخصصین امر به مهندسان داده می‌شود و در این راستا به زودی ساختمان شماره 2 این سازمان با رویکرد آموزشی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عضو گروه تخصصی عمران شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور عنوان کرد: آسیب‌شناسی و اصلاح فرآیندها و ساختارهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم یکی از برنامه‌هایی است که با تصویب هیئت مدیره و انعقاد قرارداد با مشاور در حال اجراست که با توجه به ارائه طرح بهبود ساختار، سند چشم‌انداز و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت سازمان برای نخستین بار تدوین خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در پایان ضمن تبریک کسب رتبه برتر کشور در زمینه اجرای مقررات ملی ساختمان به جامعه مهندسی و مردم شریف قم گفت: کسب این رتبه حاصل تلاش همه مهندسان عضو این سازمان بوده و این موفقیت بیانگر ظرفیت بالای مهندسان بومی استان در زمینه‌های مختلف مرتبط با مقررات ملی ساختمان است.

وی افزود: اعطای نشان برتر مقررات ملی ساختمان به سازمان نظام مهندسی ساختمان قم مسئولیت جامعه مهندسی استان را بیش از پیش سنگین کرده و امیدواریم با آسیب‌شناسی و شناسایی دقیق نقاط قوت و ضعف خود، در راستای ارتقای کارآمدی نظام مهندسی که یکی از سیاست‌های کلی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری در بخش مسکن و شهرسازی است گام برداشته و خدمتگزارانی شایسته برای شهر مقدس قم باشیم.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول