اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته پرش با نیزه

ربانی نماینده قم در دو و میدانی ستارگان آسیا شد

خبرگزاری فارس: قهرمان بلامنازع سال‌های اخیر دو و میدانی کشورمان در رشته پرش با نیزه، نماینده دو و میدانی قم در پیکارهای ستارگان آسیا شد.

ربانی نماینده قم در دو و میدانی ستارگان آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دو و میدانی‌کار مطرح استان قم در رشته پرش با نیزه محمدمحسن ربانی قهرمان آسیا، قهرمان چندین دوره رقابت‌های بین‌المللی و همچنین قهرمان سال‌های اخیر پرش با نیزه کشور است که قصد دارد برای کسب مدال از پیکارهای ستارگان آسیا تلاش کند.

ربانی که در ماه‌های اخیر تمام تمرکز و حواس خود را به آخرین انتخابی رقابت‌های دو و میدانی بزرگ‌ترین رویداد ورزشی سال 2012 جهان یعنی المپیک لندن معطوف کرده است، با آمادگی کامل قصد حضور در یکی از میادین انتخابی یعنی مسابقات ستارگان آسیا را دارد.

این دو‌ومیدانی‌کار ارزنده از آغاز سال جاری در دو مرحله رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور و همچنین رقابت‌های جایزه بزرگ دو و میدانی در کشور کره جنوبی، آخرین شرایط آمادگی خود را به خوبی محک زده و اکنون آماده کسب افتخار در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی ستارگان قاره کهن است.

ربانی که موفقیت در کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های رشته پرش با نیزه دو و میدانی قهرمانی آسیا در سال 2007 را در کارنامه دارد و در رقابت‌های غرب آسیا نیز آخرین عنوان قهرمانی ایران در پرش با نیزه را کسب کرده است، به دنبال کسب افتخار حضور در المپیک لندن است.

این دو و میدانی‌کار سرشناس حتی همراه با مربی خارجی خود در اردوی آماده‌سازی بلاروس نیز شرکت کرد تا نقاط ضعف خود را رفع کرده و با تقویت نقاط مثبت کار خود در عبور از بلندترین مانع، جواز حضور در المپیک لندن را به دست بیاورد.

محمدمحسن ربانی که در سال‌های اخیر همواره یکی از چهره‌های برتر اخلاق دو و میدانی کشورمان بوده و در سال 89 این عنوان را با اعلام رسمی فدراسیون دو و میدانی به خود اختصاص داد، یکی از 10 دو و میدانی‌کاری خواهد بود که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات با حریفان مسابقه می‌دهد.

این در حالی است که کشور قزاقستان به عنوان میزبان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی ستارگان آسیا معرفی شده و شهر آلماتی این کشور از امروز پذیرای برترین دو و میدانی‌کاران ایران و سایر کشورهای آسیایی در تلاش برای کسب ورودی المپیک 2012 لندن در کشور انگلیس است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول