اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نفرات برتر دو و میدانی نوشهر مشخص شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر دو و میدانی مسابقات گرامیداشت شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش مشخص شدند.

نفرات برتر دو و میدانی نوشهر مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، مسابقات دو و میدانی به مناسبت گرامیداشت شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در منطقه پارک نگین نوشهر برگزار شد و نفرات برتر آن مشخص شدند.

نفرات برتر این مسابقات که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد در آینده نزدیک به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

یزدان خزایی دبیر هیئت دو و میدانی شهرستان نوشهر در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر ادامه داد: در ماده 100 متر نونهالان محمدرضا قاسمی، پوریا باقر پور و مهرزاد حسینی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در ماده 400 متر نوجوانان امیرحسین باقرپور، اویس پاشا و محمد عبدالهی عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

خزایی خاطرنشان کرد: در ماده 800 جوانان مرتضی اسحاقی، بهرام عبدالهی و هاشم احمدی نیز سکوهای اول تا سوم این دوره از مسابقات را بدست آورند و در پایان نیز به نفرات برتر در هر سه ماده دو و میدانی جوایزی اهدا شد.

دبیر هیئت دو و میدانی شهرستان نوشهر گفت: رشته دو و میدانی در نوشهر با استقبال روز افزون علاقمندان به این رشته روبرو است و این امر نوید بخش آینده‌ای روشن را برای دو و میدانی نوشهر است.

وی بیان داشت: باید به زیرساخت‌های این رشته مادر در ورزش توجه ویژه و خاصی صورت گیرد تا شاهد بروز بیش از پیش استعدادهای دو و میدانی در نوشهر باشیم.

به گزارش فارس، به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان مسابقات دو و میدانی بانوان  در رده‌های سنی نونهالان به مسافت 100 متر، نوجوانان 200 متر و جوانان 400 متر در شهر کلارآباد شهرستان عباس آباد برگزار می‌شود که این رشته در رده بزرگسالان و پیشکسوتان به مسافت 4 هزار متر به‌صورت پیاده روی انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول