اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله دوم پیکارهای لیگ دو و میدانی صورت گرفت

درخشش ربانی و اسکندری در لیگ دو و میدانی

خبرگزاری فارس: دو و میدانی‌کاران قمی در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور به مقام‌های اول و دوم پرش با نیزه و پرتاب وزنه دست یافتند.

درخشش ربانی و اسکندری در لیگ دو و میدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از حضور موفق دو و میدانی‌کاران قمی در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور، نفرات آماده و پر امید قمی در مرحله دوم این پیکارها نیز نتایج بسیار خوبی کسب کردند.

حساسیت رقابت‌های مرحله دوم لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور نسبت به دوره قبل بالاتر بود زیرا این مرحله از پیکارها به نوعی میدانی دیگر برای دو و میدانی‌کاران مدعی به منظور کسب سهمیه المپیک 2012 لندن محسوب می‌شد.

میزبان برگزاری دومین مرحله مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران بود و طی آن دو و میدانی‌کاران مدعی در بیش از 10 ماده به شکل جدی و نزدیک برای کسب عناوین برتر به رقابت پرداختند.

دو و میدانی‌کاران مدعی در حالی رقابت‌های خود در مرحله دوم را برگزار کردند که دو و میدانی‌کاران کشورمان تا شانزدهم تیرماه فرصت دارند تا در مسابقات رسمی با کسب حدنصاب‌های تعیین شده از سوی اتحادیه بین‌المللی فدراسیون‌های دو و میدانی جهان، جواز حضور در رشته دو و میدانی بازی‌های المپیک 2012 لندن را به دست بیاورند.

در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی هیئت دو و میدانی استان قم ترکیب تیم اعزامی هیئت قم به مرحله دوم پیکارهای لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور را محمد سبب‌کار، رضا ملک‌پور، علیرضا سعادتمند، سیدامیر میری، محمد براری و رحیم رستگاری تشکیل می‌دادند، دو دو و میدانی‌کار قمی عضو تیم‌های گاز خراسان رضوی و نفت تهران موفق به کسب عنوان و قرار گرفتن در بین برترین‌های رشته‌های پرش با نیزه و پرتاب وزنه شدند.

در رشته پرش با نیزه محمدمحسن ربانی دو و میدانی‌کار مطرح و سرشناس استان قم بعد از اینکه در مرحله نخست با ناکامی مواجه شد و به مقام نایب قهرمانی رسید، در مرحله دوم بالاتر از دیگر رقبای خود مقام نخست و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

همچنین در رشته پرتاب وزنه مرحله دوم لیگ دو و میدانی مردان کشور، محمدحسین اسکندری دو و میدانی‌کار قمی و دارنده رکورد این رشته در داخل سالن بعد از اینکه در مرحله نخست به مقام سوم دست پیدا کرد، در مرحله دوم بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول