اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس تأکید کرد

لزوم توسعه و فعال‏‌سازی صنایع استان سمنان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه و فعال‏‌سازی صنایع استان سمنان تاکید کرد.

لزوم توسعه و فعال‏‌سازی صنایع استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خسروی پیش‌ازظهر امروز در ادامه نخستین جلسه هماهنگی بین مجمع نمایندگان استان سمنان که با حضور نمایندگان سمنان و مهدیشهر، گرمسار، دامغان و شاهرود در مجلس و با محوریت بررسی عملکرد و مشکلات دستگاه‏‌های اجرایی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استان سمنان در همه شهرستان‏‌ها تلاش دارند تا در وهله نخست، به شناسایی موانع و مشکلات پیش روی دستگاه‏‌های اجرایی استان سمنان در بخش‏‌های مختلف بپردازند.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم، پیگیری این مشکلات از طریق تعامل و برگزاری نشست‏‌های چندجانبه با وزرای مربوطه هر دستگاه اجرایی انجام می‏‌شود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی طرح‏‌ها و مسائل ارائه شده در نشست‏‌های استانی، در کمسیون خاص خود در مجلس شورای اسلامی نیز انجام می‏‌شود تا بتوانیم هرچه سریع‏تر و بهتر، مشکلات موجود در استان سمنان را رفع کنیم.

خسروی با اشاره به اینکه صنعت و معدن، گردشگری و آموزش عالی از محورهای اساسی توسعه استان سمنان به ویژه در شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر محسوب می‏‌شود، خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان به این محورها شد.

وی بر لزوم توسعه و فعال‏‌سازی صنایع استان سمنان تاکید و تصریح کرد: ابتدا باید واحدهای تولیدی موجود را دایر نگه داشت و سپس به جذب سرمایه‏‌گذاران جدید در سمنان و مهدیشهر پرداخت.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در برهه کنونی کنترل قیمت کالاهای ضروری مورد نیاز مردم یک اصل اساسی است که باید به آن توجه شود، ادامه داد: برپایی نمایشگاه‏‌ها و جشنواره‏‌های مختلف باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

خسروی با بیان اینکه باید به تمام شهرهای استان سمنان با رویکرد تاثیرگذاری مثبت بخش فرهنگ نگریسته شود، نقش حوزه فرهنگ و هنر را بر روی افراد جامعه بی‏‌بدیل خواند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر لزوم بررسی مشکلات موجود در بخش آب و برق در این استان به منظور راه‏‌اندازی واحدهای جدید صنعتی و معدنی و بررسی دلایل کمبود امکانات پزشکی در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول