اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر سمنان:

اعضای پیشاهنگ هلا‌ل‌احمر سمنان ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اعلام کرد: جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با ساماندهی و تجهیز اعضای پیشاهنگ خود هم‏‌اکنون بیش از 240 عضو پیشاهنگ دارد.

اعضای پیشاهنگ هلا‌ل‌احمر سمنان ساماندهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز مراسم تحلیف پیشاهنگان جدید جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در شاهرود برگزار شد و پیشاهنگان جدید جمعیت هلال‌احمر در مراسمی ویژه در استان سمنان سوگند خوردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در این مراسم گفت: جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهرود از 120 نوجوان 9 تا 15 ساله شاهرودی برای عضویت در گروه پیشاهنگی ثبت‌نام کرده است.

عزیزالله مختاریان افزود: از مجموع ثبت‌نام‏‌شدگان، آزمون‏‌های مقدماتی به صورت تئوری و عملی به عمل آمد که در نهایت 50 نفر از آنها برای عضویت در جمعیت هلال‌احمر استان سمنان انتخاب شدند.

به گفته وی، انتخاب‏‌شدگان در سالن آمفی‏‌تئاتر شاهرود گرد آمده و مراسم سوگند پرچم و سوگند پیشاهنگی را اجرا کرده و به طور رسمی به پیشاهنگان این جمعیت ملحق شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار داشت: این افراد از این پس، هفته‏‌ای چهار ساعت در دوره‏‌های تکمیلی شرکت کرده و آموزش‏‌های تخصصی پیشاهنگی شامل زندگی گروهی، نقشه‏‌خوانی، جهت‏‌یابی و ... را فرا می‏گیرند.

مختاریان یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر استان سمنان هم‏‌اکنون بیش از 240 عضو پیشاهنگ دارد.

به گزارش فارس؛ نهضت پیشاهنگان هلال‌احمر کوششی برای توانمندسازی و تربیت مدیران آینده‌ساز و امدادگران فرداست و نهضتی است برای یک خیزش عمومی به سوی قله‏‌های کمال و بالندگی با بهره‌گیری از مسیر مقدس و پرجاذبه امدادگری و خدمت‌رسانی به همنوعان و همچنین در این ماموریت مقدس، سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر  ایران و عوامل اجرایی آن در سراسر میهن اسلامی‌مان به یاری مردان و زنان پرتلاش و پرمهر این دیار مهرگستر آمده‌اند، تا با سایر نهادها و دستگاه‌های خدوم و فعال در مسیر تربیت نسل چهارم این انقلاب نقش خویش را در این عزم ملی ایفا کنند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول