اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

ساماندهی سواحل دریا جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان با بیان اینکه نمی‌توانیم نسبت به وضعیت بازار و جامعه بی‌تفاوت باشیم، گفت: ساماندهی سواحل دریا جدی گرفته شود.

ساماندهی سواحل دریا جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در نخستین جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با موضوع حرمت‌شکنی مهمانی ماه خدا و همچنین ایمن‌سازی و سالم‌سازی پارک‌ها و سواحل گیلان اظهار کرد: اقدام‌های بسیاری از ابتدای انقلاب اسلامی در زمینه‌های فرهنگی، اجرایی، امنیتی، انتظامی و قضایی انجام شده است.

وی ادامه داد: مسئولیت در حفظ ارزش‌های دینی سنگین است و با توجه به قوانین و اختیارات می‌توانیم بهتر از وضعیت موجود عمل کنیم.

سعادتی عمل به ارزش‌ها را مشروعیت و مقبولیت فعالیت‌های مسئولان خواند و تصریح کرد: مسئولیت‌ها را باید به‌هم تذکر داده و بازخوانی کنیم.

استاندار گیلان با تاکید بر جدی گرفتن حرمت‌شکنی ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی طبق مصوبه 428 شورای عالی انقلاب فرهنگی مکلف به حراست، حفاظت و پیشگیری هستند.

وی به ایجاد تفرقه و اختلاف دشمن بین مدیران اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال بی‌تفاوت کردن مدیران است.

سعادتی با اشاره به سد انقلاب اسلامی در برابر استکبار بیان کرد: تغییر ذائقه مردم از اهداف دشمن است و می‌خواهد اراده‌ها را تضعیف کند.

استاندار گیلان حفظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی را وظیفه مسئولان دانست و بیان کرد: نسبت به وضعیت بازار و جامعه نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

وی بر حاکم شدن فضای اسلامی در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: مدیران و اساتید باید اصرار بر اسلامی کردن دانشگاه‌ها داشته باشند.

سعادتی با بیان اینکه نیروی انتظامی تنها مسئول برطرف کردن مشکلات در جامعه نیست، اضافه کرد: نیروی انتظامی باید با اقتدار وارد عرصه شود و جامعه را برای نااهلان ناامن کند.

استاندار گیلان خواستار ورود ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در عرصه شد و اظهار کرد: با انجام فعالیت‌های روبنایی مخالف هستم.

وی با تاکید بر ورود دستگاه‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: سواحل دریا با توجه به گردشگرپذیر بودن استان دچار مشکل است و ساماندهی آن باید جدی گرفته شود.

سعادتی تصویب بخشنامه و ارائه طرح را کافی ندانست و افزود: مدیران باید به صورت میدانی و با برنامه عمل کنند.

استاندار گیلان بر پر کردن اوقات فراغت جوانان تاکید کرد و گفت: نیروهای اجرایی در کنار فعالیت‌های فرهنگی باید به مسئولیت خود عمل کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول