اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

ساماندهی سواحل به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: برای ساماندهی سواحل نیاز به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار داریم.

ساماندهی سواحل به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی شنبه شب در دیدار با اعضای هیئت‌های اجرایی هیئت رزمندگان اسلام در مرکز استان مازندران با اشاره به موضوع ساماندهی دریا اظهار داشت: سپاه پاسداران از همان روزهای نخست نسبت به ساماندهی دریا در مازندران دغدغه داشت و نخستین ماموریت سپاه برای دریا زمانی بود که سپاه منطقه سه در مازندران مستقر بود.

* سپاه مازندران برای ساماندهی دریا آمادگی کامل دارد

وی  در ادامه یادآور شد: در جلسه روز گذشته معاون وزیر کشور نیز فرمانده سپاه کربلای مازندران اعلام آمادگی کرد که سپاه مازندران برای ساماندهی دریا آمادگی کامل دارد.

استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه هزینه ساماندهی سواحل باید در مرکز کشور تامین شود، بیان داشت: بر اساس برآورد انجام شده برای ساماندهی هر کیلومتر از سواحل نیاز به یک و نیم میلیارد تومان اعتبار داریم.

این مسئول ادامه داد: بخشی از سواحل در اختیار بخش خصوصی است و خرید و دراختیار گرفتن این قسمت از سواحل نیز خود دارای هزینه‌های زیادی است.

* برای ساماندهی سواحل نیاز به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار داریم

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به وضعیت سواحل مازندران خاطرنشان کرد: برای ساماندهی سواحل مازندران نیاز به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار داریم که در حال حاضر به خاطر برخی اولیت‌‌‌های موجود در کشور این موضوع جزء برنامه کاری قرار نگرفت.

وی به فعالیت‌های هیئت رزمندگان در کشور اشاره کرد و گفت: هیئت رزمندگان در چارچوب زنده نگهداشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شد و برنامه‌های این هیئت شور و نشاط معنوی مناسبی در کشور ایجاد می‌کند.

* موضوع کمک به هیئت رزمندگان در قالب بودجه فرهنگی لحاظ می‌شود

استاندار مازندران خواستار اجرای برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام در کنار سواحل شد و تاکید کرد: زمینه‌هایی ایجاد شود تا اردوهای فرهنگی منتسب به هیئت رزمندگان در کنار سواحل و پارک‌های ساحلی برگزار شود.

طاهایی در پایان در مورد کمک مالی استان به هیئت رزمندگان اذعان داشت: بودجه 91 تازه ابلاغ شد و موضوع کمک به هیئت رزمندگان پس از بررسی در قالب بودجه فرهنگی لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول