اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

شورای شهر ساری برای انتخاب شهردار دست به کار شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر ساری گفت: همکاران ما در شورا از هم اکنون برای انتخاب شهردار جدید دست به کار شده‌اند.

شورای شهر ساری برای انتخاب شهردار دست به کار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری،‌ فرامرز نقیبی در جلسه علنی شورا شهر با تبریک اعیاد شعبانیه به پایان خدمت حجازی در شهرداری ساری درپی استیضاح انجام شده از سوی شورای شهر اشاره کرد و با بیان اینکه سئوالات شورا از شهردار پیرامون چگونگی تحقق برنامه‌ها و مطالبات شهروندان بوده، از زحمات پنج ساله حجازی در تصدی شهرداری مرکز استان قدردانی کرد.

وی به وجود کاستی‌های متعدد در حوزه مدیریت شهری اشاره و تصریح کرد: حجازی با وجود کاستی‌ها کارهای خوبی را در مدت تصدی انجام داد و امیدواریم  در هر مسئولیتی که قرار گرفته‌اند، موفق باشند.

این مسئول ادامه داد: فرزانه معاون شهرسازی شهرداری ساری به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد و همکاران ما در شورا از هم اکنون برای انتخاب شهردار جدید دست به کار شده‌اند.

نقیبی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در شورا این است که یک شهردار توانمندتر و تازه نفس انتخاب کنیم تا بهتر از قبل کار کند و خواسته‌های مردم را برآورده سازد.

رئیس شورای شهر ساری در پایان ابراز امیدواری کرد: شهرداری انتخاب شود که مورد تایید مردم باشد و در فرصت باقی‌مانده بتواند کارهای نیمه تمام و بر زمین مانده را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول