اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای جدید شورای روابط عمومی نوشهر انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: انتخابات دومین دوره شورای روابط عمومی نوشهر برگزار شد.

اعضای جدید شورای روابط عمومی نوشهر انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، بعدازظهر امروز با حضور معاون فرمانداری نوشهر و مسئولان روابط عمومی‌های نوشهر انتخابات دومین دوره شورای روابط عمومی‌های این شهرستان در فرمانداری نوشهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه، معاون فرماندار نوشهر با تاکید بر توجه ویژه به روابط عمومی‌ها اظهار داشت: شفافیت از خصوصیات روابط عمومی‌هاست بنابراین باید همه مسئولان و مدیران با روابط عمومی‌ها شفاف و صادق باشند.

محمد معصومی افزود: شهرستان نوشهر دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری و جذب توریست است که در بسیاری از موارد ناشناخته مانده است و این وظیفه روابط عمومی‌هاست که این ظرفیت‌ها را معرفی کنند.

وی یادآور شد: بحث فرهنگی از جمله مهم‌ترین مقوله‌هایی است که باید به آن توجه ویژه شود.

معاون فرماندار نوشهر تصریح کرد: روابط عمومی‌ها حلقه اتصال بین مسئولان، ادارات و مردم هستند  بنابراین نیاز است که فراتر از وظیفه سازمانی خود تلاش کنید.

در ادامه مصدق آزادیان مسئول روابط عمومی فرمانداری نوشهر با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان توانمند مدیران گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که مدیران را می‌توانند در حل مشکلات مردم یاری برسانند.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند به عنوان اعضای اصلی کمیته فعالیت کنند باید با وقت بیشتر برای ارتقای فکری روابط عمومی‌ها تلاش کنند.

در پایان جلسه، 15 نفر از اعضا خود را برای انتخاب در شورای روابط عمومی‌های نوشهر کاندیدا کردند که پس از  رای‌گیری، هفت نفر انتخاب شدند.

به گزارش فارس، بابک شمس روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر، احمد علی اسفندیاری روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی مازندران - نوشهر، آمنه صفایی روابط عمومی  فنی و حرفه‌ای نوشهر و چالوس، شهرام کیا کجوری روابط عمومی اداره مخابرات نوشهر و چالوس، محمدعلی یعقوبی روابط عمومی شهرداری نوشهر، تقی قمی اویلی روابط عمومی ایستگاه تحقیقات جنگل و مرتع، یوسف رحیمی روابط عمومی  اداره ثبت اسناد و املاک به عنوان اعضای شورای روابط عمومی شهرستان نوشهر برگزیده شدند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول