اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم صورت گرفت

عیادت شهردار و اعضای شورای شهر قم از آیت‌الله موسوی‌لاری

خبرگزاری فارس: شهردار قم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم از آیت‌الله سید مجتبی موسوی‌لاری عیادت کردند.

عیادت شهردار و اعضای شورای شهر قم از آیت‌الله موسوی‌لاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری ضمن تقدیر و تشکر از رهنمودهای حکیمانه و زحمات آیت‌الله موسوی‌لاری و تحقیق و پژوهش ایشان در مباحث عمیق دینی به گزارش عملکرد شهرداری قم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و عمرانی پرداخت و اظهار کرد: نگاه‌ ما در شهرداری از صرف نگاه عمرانی فراتر رفته و سعی کردیم علاوه بر پروژه‌های عمران شهری به مسائل خدماتی و مسائل فرهنگی بپردازیم و در همه عرصه‌ها خدمت‌رسان مردم فهیم قم و زائرین بارگاه ملکوتی کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) باشیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با اقدامات شایسته رضایت خداوند متعال و شهروندان را کسب کنیم که در این راه نیازمند دعای خیر جنابعالی و مساعدت شهروندان هستیم.

آیت‌الله موسوی‌لاری صاحب تالیفات متعددی در زمینه علوم دینی و اسلامی است و فعالیت‌های خود را در این زمینه از سال 1341 با نوشتن یک سلسله مقالات اخلاق اسلامی با مجله دینی و علمی مکتب اسلام آغاز کرد که مجموعه مقالات یاد شده به صورت کتابی با عنوان «مشکلات اخلاقی و روانی» چاپ و منتشر شد.

آیت‌الله موسوی‌لاری که مؤسس و مدیر مؤسسه «مرکز نشر معارف اسلامی در جهان» است، کتب مختلفی را به بیش از 27 زبان زنده دنیا ترجمه و به کشورهای مختلف دنیا از جمله دورافتاده‌ترین کشورهای آفریقایی ارسال کرده و زمینه‌ساز تشرف بسیاری از حق‌جویان و زنده‌دلان دنیا به دین مبین اسلام و مذهب حقه تشیع شده است.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول