اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار لرستان:

اردوگاه دانش‌آموزی باقرالعلوم خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان لرستان، اردوگاه دانش‌آموزی باقرالعلوم خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

اردوگاه دانش‌آموزی باقرالعلوم خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، استاندار لرستان شامگاه یک‌شنبه در مراسم افتتاح اردوگاه دانش‌آموزی باقرالعلوم خرم‌آباد گفت: فردای این کشور و نظام به تلاش و همت امروز دانش‌آموزان به عنوان صاحبان آینده این سرزمین بستگی دارد، چرا که مدیران آینده این کشور از میان قشر نوجوان و دانش‌آموزان امروز انتخاب می‌شوند.

حبیب‌الله دهمرده اظهار داشت: آینده این کشور در دستان شما دانش‌آموزان قرار دارد و این توفیق بزرگ و ارزشمندی است که در راستای تلاش برای خدمت به مردم و کسب رضای خداوند نصیب شما شده است.

وی افزود: تلاش و همت و پشتکار امروز شما در مسیر کسب علم و دانش و سوادآموزی موجب کارآمدی و توانمندی بیشتر این انقلاب و کشور در آینده می‌شود و بر همین اساس نسل جوان و نوجوان کشور هر چه بیشتر تلاش کنند ایران اسلامی فردای روشن‌تری را در پیش رو دارد.

استاندار لرستان گفت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم توجه ویژه‌ای را برای توسعه‌یافتگی کشور به ویژه مناطق محروم برای زمینه‌سازی جهت تأمین رفاه و آسایش مردم دارد که در این میان می‌توان به اجرای طرح‌های مهر ماندگار دولت در سطح کشور اشاره کرد.

دهمرده افزود: سهم استان لرستان از طرح‌های مهر ماندگار حدود 47 طرح بزرگ عمرانی و زیرساختی است که اجرای آنها به اعتباری بالغ بر 37 هزار میلیارد ریال نیاز دارد.

وی اظهار داشت: این میزان اعتبار به اندازه مجموع اعتبارات عمرانی استان لرستان در یک دوره 20 ساله است و این بدان معنی است که در آینده مشکلاتی که امروز وجود دارد دیگر برای شما وجود نخواهد داشت.

هم‌زمان با برگزاری سی‌امین دوره اردوهای دانش‌آموزی ره‌پویان ولایت، اردوگاه دانش‌آموزی باقرالعلوم خرم‌آباد طی مراسمی با حضور استاندار لرستان به بهره‌برداری رسید.

طرح ساخت اردوگاه باقرالعلوم یکی از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به لرستان است.

این اردوگاه دانش‌آموزی در زمینی به مساحت هشت هکتار و با ظرفیت 300 دانش‌آموز و به منظور برگزاری اردوهای فرهنگی، هنری، تفریحی، آموزشی و ورزشی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان احداث شده است.

در حال حاضر این اردوگاه پذیرای 160 دانش‌آموز در قالب اردوهای تفریحی، فرهنگی دانش‌آموزی است.

مراسم افتتاح اردوگاه باقرالعلوم با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان لرستان برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول