اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

اگر غیرت دینی باشد بی‌حجابی ریشه‌کن می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر غیرت دینی باشد بی‌حجابی ریشه‌کن می‌شود.

اگر غیرت دینی باشد بی‌حجابی ریشه‌کن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز با تجمع گروه‌های بانوان طرح تذکر لسانی بسیج اصناف شهرستان ورامین در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان طرح تذکر لسانی آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در بین این گروه‌های منادی عفاف و حجاب طرح تذکر لسانی گفت: اصناف و ویترین مغازه‌ها ویترین شهر است، بنابراین اصناف بسیار در بحث رعایت حجاب اهمیت دارند و اثر تبلیغی و روحی فراوانی دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: بحث تذکر لسانی سال‌ها است توسط مقام معظم رهبری مورد تاکید واقع شده، اما متاسفانه بر زمین مانده، بالاخره وقتی می‌گوییم ولایت‌مدار هستیم باید یک جا نشان دهیم که تنها شعار نمی‌دهیم، باید در این بحث وارد شوید تا نشان دهید و ثابت کنید اگر غیرت دینی باشد بی‌حجابی ریشه‌کن می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به خواهران شرکت‌کننده در این طرح گفت: خود خواهران این بحث را روانشناسی کنند و جدی قدم بردارند تا به امید خدا در قدم‌های بعدی طرح مذکور در خیابان‌های شهر اجرایی شود.

وی ضمن انتقاد از مسئولان اجرایی نظام در بر زمین ماندن طرح عفاف و حجاب گفت: چرا دولت‌مردان و مسئولان از مصوبه عفاف و حجاب به سادگی می‌گذرند، واقعا شرم‌آور است یک مسئول خود را مسئول نظام اسلامی بداند و فرایض با این اهمیت را بر زمین بگذارد، آقایان، فردا نمی‌توانیم پاسخ شهدا را بدهیم، آگاه باشید، این مسئولیت‌ها موقتی است، برای آخرت خود توشه برگیرید.

در ادامه حلقه‌های تذکر لسانی بانوان در سه گروه و به طور نمادین وارد مجتمع تجاری گل نرگس شده و در ابتدای ورود به این مجتمع توسط اصناف و مدیریت مجتمع مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفتند.

فتح‌الله فرجی، فرمانده بسیج اصناف شهرستان ورامین در این ارتباط به خبرنگار فارس در جنوب تهران گفت: از این پس طرح مذکور همه روزه در اصناف سطح شهر اجرا می‌شود و دلیل انتخاب افتتاح طرح مذکور از مجتمع تجاری گل نرگس به دلیل استعانت از نام گل نرگس و منجی عالم بشریت در راستای موفقیت طرح مذکور است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول