اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

30 روستای نهبندان فاقد آب لوله‌کشی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: در حال حاضر 30 روستای بالای 20 خانوار نهبندان فاقد آب لوله‌کشی است.

30 روستای نهبندان فاقد آب لوله‌کشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، حسین شرافتی‌راد در بازدید از روستاهای محمدآباد، احمدآباد و آرویز از توابع بخش‌های شوسف و مرکزی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به خشکسالی‌های 14 سال اخیر، کمبود شدید منابع آبی به ویژه در ایام تابستان و نبود زیرساخت‌های آبرسانی از عمده مشکلات مردم این شهرستان است.

وی افزود: بررسی مشکلات روستاییان از نزدیک و پیگیری برای رفع آنها مهم‌ترین اهداف سفر به این مناطق است.

فرماندار نهبندان ادامه داد: دیدارهای مسئولان با اقشار مختلف مردم سبب اعتماد بیش از پیش مردم نسبت به دولت و نظام می‌شود.

شرافتی‌راد از قشر روستایی به عنوان قشری تولیدکننده و مؤثر در چرخه اقتصادی کشور یاد کرد و گفت: روستاییان، قانع‌ترین و ولایت‌مدارترین اقشار جامعه را تشکیل داده و با ماندگاری در روستاها سبب حفظ امنیت در مناطق می‌شوند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات‌رسانی، اقدامات و زیرساخت‌های خوبی در سطح روستاها فراهم شده است، افزود: طی سال‌های اخیر به ویژه در دولت نهم و دهم بر سرعت خدمت‌رسانی به مردم افزوده شده و شاخص محرومیت کاهش چشمگیری داشته است.

فرماندار نهبندان گفت: هم‌اکنون از 120 روستا فقط 91 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

شرافتی‌راد افزود: در حال حاضر 30 روستای بالای 20 خانوار نهبندان فاقد آب لوله‌کشی است و روند خدمت‌رسانی و توجه دولت به نقاط کمتر توسعه‌یافته این شهرستان در سال جاری با سرعت بیشتری نسبت به سال‌های قبل ادامه دارد.

وی از آغاز اجرای طرح‌های آبرسانی در 12 روستای 300 خانواری این شهرستان با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان خبر داد و گفت: در صورت اختصاص به موقع اعتبار پیشنهادی تا پایان سال جاری این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول