اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال/

ابراهیم‌بیگی راهی دبیری تبریز شد

خبرگزاری فارس: بازیکن فصل قبل تیم فوتسال صبای قم با جدایی از صبا به آخرین تیم جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پیوست.

ابراهیم‌بیگی راهی دبیری تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در شرایطی که زمان زیادی به آغاز چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است و تیم ملی فوتسال و نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا بازی‌های خود را انجام داده‌اند، این روزها بازار نقل و انتقالات فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داغ است.

در این بین تیمی نه چندان مطرح اما از تیم‌های ریشه‌دار در مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور همچون دبیری تبریز تیم آخر جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، امسال به‌ عنوان یکی از سه نماینده فوتسال استان آذربایجان شرقی در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور بازی خواهد کرد و این تیم از معدود تیم‌هایی است که به شکل جدی وارد بازار نقل و انتقالات شده و اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر کرده است.

تیم سقوط کرده لیگ سیزدهم که با افزایش دو تیم به لیگ جدید بار دیگر فرصت حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورده است، در راه تقویت توان تیمی خود برای حضوری موفق در چهاردهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور که قرار است از پنجم مردادماه برگزار شود، با علی ابراهیم‌بیگی فوتسالیست قمی به توافق رسید.

ابراهیم‌بیگی از بازیکنان تکنیکی، سرعتی و با تجربه فوتسال استان قم است که در پنج فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم‌های فوتسال ارم کیش قم، کیش ایر، تربیت بدنی قم و صبای قم در لیگ برتر به میدان رفته است.

این بازیکن مستعد، فوتسال خود را از تیم دانشگاه علوم پزشکی قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 84 آغاز کرد و بعد از آن با سپری کردن مدارج ترقی در تیم‌های مطرحی همچون ارم کیش و صبا نیز بازی کرد.

ابراهیم‌بیگی بعد از درخشش با پیراهن شماره 11 تیم فوتسال صبای قم در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مورد توجه کادر فنی تیم فوتسال دبیری تبریز قرار گرفت و بدین ترتیب برای لیگ چهاردهم به این تیم تبریزی ملحق شد.

ابراهیم‌بیگی در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم فوتسال صبای قم و در کنار چهره‌های جوان و مستعدی همچون محمدحسین کوهستانی، سعید تقی‌زاده، محمد دهقان و علیرضا وفایی و با تجربه‌هایی همچون سید وحید غیاثی، حسین صبوری و محمد کرمانی یکی از بهترین گلزنان صبا در لیگ سیزدهم بود که در نهایت نیز همراه با صبای قم موفق به کسب عنوان ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول