اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌ دهه فجر انجام می‌شود

ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه خاتم الانبیا جیرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه جیرفت با اشاره به ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه خاتم الانبیا (ص) بهداری سپاه گفت: اجرای طرح سلامت با همکاری بسیج سازندگی نیز از جمله برنامه‌های سپاه در ایام‌الله دهه فجر سال جاری است.

ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه خاتم الانبیا جیرفت
علی شهدادنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به برنامه‌های دهه فجر سال جاری اظهار داشت: نشست مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی در سپاه و همچنین برگزاری شب شعر انقلاب توسط بسیج هنرمندان، حوزه شهید مطهری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این ایام در دستورکار است.

وی با اشاره به ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه خاتم الانبیا (ص) بهداری سپاه افزود: اجرای طرح سلامت با همکاری بسیج سازندگی نیز از جمله برنامه‌های سپاه در دهه فجر است.

شهدادنژاد تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در مساجد، حسینیه‌ها، کانون‌ها و هیئت‌های مذهبی شهرستان توسط حوزه‌های مقاومت نیز برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست فرهنگی سیاسی در حوزه فاطمیه را از دیگر برنامه‌های این ایام ذکر کرد و ابراز داشت: دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز شهرستان جیرفت توسط حوزه دانش‌آموزی نیز برگزار می‌شود.

شهدادنژاد خاطرنشان کرد: برگزاری شب شعر و خاطره در حوزه روستای خاتون‌آباد، مسابقات دو و میدانی توسط تربیت‌بدنی و حوزه‌های مقاومت، فراخوانی پایگاهی مرحله دوم گردان‌های عاشورا در پایگاه‌های مقاومت و تجلیل از بسیجیان در حوزه شهید مطهری از دیگر برنامه‌های کمیته بسیج نیروهای مسلح است.

وی گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، مسابقات قرآنی توسط حوزه شهید مطهری، جلسه پرسش و پاسخ همراه با نشست فرهنگی سیاسی بسیج فرهنگیان و اجرای نمایش زنده از لحظات روزهای انقلاب توسط بسیج هنرمندان از جمله برنامه‌‌های این کمیته در دهه فجر است.

شهدادنژاد عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های کمیته بسیج نیروهای مسلح، برگزاری مسابقه «از انقلاب حسینی تا انقلاب خمینی (ره)» توسط بسیج دانش‌آموزی و صبحگاه مشترک پیشگامان بسیج برادران توسط بسیج دانش‌آموزی و خواهران توسط حوزه حضرت زینب (س) است.

وی اذعان داشت: برگزاری محفل انس با قرآن توسط بسیج دستگاه‌های اجرایی، مسابقات تفسیر سوره «فجر» در حوزه‌های فاطمیه و معصومیه، مسابقات والیبال توسط تربیت‌بدنی و تورهای ایست و بازرسی در حوزه‌های مقاومت از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته بسیج نیروهای مسلح در شهرستان جیرفت است.

شهدادنژاد با اشاره به عیادت بیماران توسط بسیج جامعه پزشکی و نهادهای اجرایی در ایام دهه فجر سال جاری افزود: برگزاری جلسه‌ با موضوع مهدویت توسط بسیج دستگاه‌های اجرایی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در تمام حوزه‌های مقاومت شهرستان و برگزاری نشست بصیرتی خانواده‌های پاسداران شاغل و بازنشسته از دیگر برنامه‌های کمیته مربوطه در این ایام است.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول