اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه شهرستان کنگان خبر داد:

ویزیت رایگان بیماران کنگان در هفته بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کنگان از ویزیت رایگان بیماران کنگان در هفته بسیج خبر داد.

ویزیت رایگان بیماران کنگان در هفته بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ابراهیم حق‌شناس در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کنگان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در مسیر سربلندی و موفقیت نظام اسلامی تلاش کرده و بیشتر موفقیت‌های نظام مرهون فعالیت بسیجیان است.
وی افزود: حرکت در مسیر ولایت فقیه از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است و تجلیل از بسیجیان و اجرای برنامه‌های هفته بسیج باید با دقت انجام شود.
فرمانده سپاه شهرستان کنگان از برگزاری 50 برنامه مهم فرهنگی در هفته بسیج در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال در هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان 50 برنامه فرهنگی برگزار می‌شود.
حق‌شناس تصریح کرد: برگزاری همایش بزرگ بسیجیان کنگان، برگزاری دعا، برپایی محافل قرآنی در شهرها و روستاهای کنگان و دیدار با خانواده شهدا از جمله این برنامه‌هاست.
وی از ویزیت رایگان بیماران کنگان در هفته بسیج خبر داد و گفت: تجلیل از بسیجیان نمونه، افتتاح پایگاه مقاومت، برگزاری چند همایش تخصصی پیرامون بسیج و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در کنگان است.
فرمانده سپاه شهرستان کنگان یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی بسیجیان در کنگان از کیفیت مطلوبی برخوردار است و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این راستا هستیم.
حق‌شناس اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند، همه باید تلاش کنیم و با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری نسبت به جذب جوانان اقدام کنیم.
وی با اعلام آمادگی بسیجیان برای حراست از اصول و ارزش‌ها افزود: بسیج با تمام توان آماده حفظ و دفاع از دستاوردهای نظام دینی است و این امر را همواره اثبات کرده است.
فرمانده سپاه شهرستان کنگان اذعان داشت: باید دست به دست هم دهیم و با همه وجود برای موفقیت ایران اسلامی تلاش کنیم و حرکت در مسیر ولایت فقیه مهم‌ترین رمز سربلندی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول