اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان:

24 پایگاه اوقات فراغت در لردگان ایجاد شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان از ایجاد 24 پایگاه اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

24 پایگاه اوقات فراغت در لردگان ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سعید نصیری بعدازظهر امروز در دیدار با مدیران خانه‌های قرآنی این شهرستان، اظهار داشت: 24 پایگاه اوقات فراغت با محوریت هسته‌های فرهنگی در شهرستان لردگان و مرکز بخش‌های فلارد، خانمیرزا، منج و سردشت لردگان توسط روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم در حال برگزاری است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های پیشگیری از مواد مخدر، فرق، مذاهب، فرقه‌های نوظهور و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کلاس‌های قرآنی از جمله برنامه‌های روحانیون در این هسته‌های فرهنگی است.

نصیری تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع نظیر برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار و برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع نماز، عفاف و حجاب از جمله دیگر برنامه‌های روحانیون در این پایگاه‌ها است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان با بیان اینکه اوقات فراغت از اهمیت بسیار بالایی در جامعه برخوردار است، گفت: باید تلاش شود برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت به سوی مهارت‌آموزی جوانان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه قرآن و احکام سوق داده شود.

وی در ادامه از برگزاری کلاس‌های قرائت و ترجمه مفاهیم سطح یک تا سه در این شهرستان خبر داد و افزود: این کلاس‌ها برحسب توزیع اعتبارات قرآنی سال 90 در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان لردگان برگزار می‌شود.

نصیری تصریح کرد: موسسه‌ها و خانه‌های قرآنی شهرستان از متقاضیان این کلاس‌ها که از ابتدای ماه رمضان شروع و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت ثبت‌نام به‌عمل می‌آورند.

وی با بیان اینکه در پایان کلاس‌ها برای قبول‌شدگان در این کلاس‌ها گواهی پایان دوره از طریق دارالقرآن استان صادر می‌شود، گفت: شهرستان لردگان دارای شش موسسه قرآنی و 15 خانه قرآن روستایی فعال است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان با اشاره به فعالیت 215 هیئت مذهبی و وجود 430 مسجد در شهرستان لردگان، ادامه داد: طرح بزرگ قرآنی 1445 در شش مؤسسه قرآنی زینبیه، کوثر، ریحانه، بینات، یاسین و راهیان نور این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف ترویج فرهنگ قرآن‌آموزی و آشنایی همه مردم با روخوانی، روانخوانی و درک مفاهیم قرآن کریم با محوریت حفظ 30 جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول