اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

تلاش جوانان در پیشرفت خوزستان بسیار محسوس است

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: تلاش جوانان خوزستان در پیشرفت روز افزون استان بسیار محسوس است و در سال‎های گذشته اتفاقات بسیار خوبی در استان رخ داده است.

تلاش جوانان در پیشرفت خوزستان بسیار محسوس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی ظهر امروز در مراسم جشنواره علی‎اکبر استان خوزستان اظهار داشت: در سال‎های گذشته استان خوزستان توانسته است با همت جوانان خود در راستای بهبود شرایط موجود استان گام‎های بسیار مؤثر بردارد.

وی افزود: در سال‎های گذشته استان خوزستان در کسب رتبه‎های برتر کنکور جایگاه بسیار خوبی داشته است و همه ساله این جایگاه با 30 تا45 درصد افزایش مواجه بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استان خوزستان از جوان‎ترین استان های کشور است، خاطر نشان کرد: استان خوزستان از جوان‎ترین استان‎های کشور است و به این دلیل در همه جشنواره‎های موجود در کشور همیشه ردپایی از فرزندان برومند خوزستان وجود دارد.

وی با اشاره به جامعه آماری جوانان خوزستان افزود: استان خوزستان با داشتن جمعیت 70 درصدی جوان در کشور جایگاه بسیار مناسبی از نظر پتانسل نیروی انسانی دارد و باید برای پیشرفت در استان شرایط را به نحوی آماده کرد که این افراد فرصت بروز توانمندی‎های خود را پیدا کنند.

حجازی تأکید کرد: در شرایط کنونی در جشنواره‎های علمی کشور، کارآفرینی کشور و... توانسته‎ایم مقام‎های نخست را برای خوزستان کسب کنیم و این مهم امیدواری برای آینده است.

حجازی تأکید کرد: سمفونی کارون در شرایط کنونی در کشور اجرا شده است که این گروه تنها برای خودکفایی در عرصه سدسازی این سمفونی را ساخته اند.

استاندار خوزستان تأکید کرد: در سال‎های گذشته هنگامی که در حال ساخت سد کرخه بودیم بیم و واهمه‎های زیادی داشتیم ولی در شرایط کنونی توانمندی ایران به حدی در صنعت سدسازی رسیده است که بدون واهمه برای ساخت بلندترین سد بتنی جهان اقدام می‎شود.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی در وضعیتی هستیم که تنها خودمان در جهان حرفی برای سد سازی داریم و دیگر لازم نیست از فرانسه و ایتالیا برای ساخت سد در خوزستان استفاده شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول