اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عبور 32 توپ از خط دروازه‌ها

مدعیان قهرمانی در فوتبال جوانان قم مقتدرانه‌ شروع کردند

خبرگزاری فارس:‌ تیم‌های مدعی قهرمانی در مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم در آغاز فصل جدید این رقابت‌ها شروع مقتدرانه‌ای داشتند.

مدعیان قهرمانی در فوتبال جوانان قم مقتدرانه‌ شروع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در رقابت‌های لیگ رده سنی جوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم امسال 13 تیم حضور دارند که در دو گروه مقدماتی دیدارهای خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی و بعد قهرمان جام مشخص شود.

در فصل جدید رقابت‌های لیگ رده سنی جوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم، امسال هفت تیم در گروه نخست مقدماتی جای گرفته‌اند که تیم‌های جوانان پناه‌آفرین، ارم‌ساز نوین، ایرانجوان، سوهان گل محمد، ارم‌ساز وحدت،‌ هما و انصار هستند، ضمن اینکه در گروه دوم نیز تیم‌های افشین، صبای نوین، اتحاد شادقلی، مبنا صنعت و پیروزان نیروگاه حضور دارند.

در هفته نخست این رقابت‌ها چند مسابقه جذاب و تماشایی در گروه‌های دو گانه برگزار شد و در حالی به کار خود پایان داد که در گروه نخست تیم فوتبال جوانان پناه‌آفرین یکی از مدعیان قهرمانی با نتیجه جالب توجه پنج بر یک از سد رقیب همیشگی خود یعنی ارم‌ساز نوین گذشت.

در این گروه هما در دیداری پرگل و البته تقریبا یک طرفه در جدال با تیم فوتبال جوانان ارم‌ساز وحدت، شکست سختی را به این تیم تحمیل کرد و در پایان مسابقه‌ای که در آن پنج بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد به برتری چهار بر یک دست یافت.

تیم فوتبال سوهان گل محمد که امسال نماینده فوتبال استان قم در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان بود،‌ در نخستین دیدار خود در لیگ رده سنی جوانان باشگاه‌های قم برابر تیم ایرانجوان قم به میدان رفت و در پایان با یک گل به برتری دست یافت.

اما دیدارهای لیگ رده سنی جوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم در گروه دوم نیز با انجام سه مسابقه ادامه یافت و طی آن در پرگل‌ترین بازی هفته تیم فوتبال اتحاد شادقلی یکی از تیم‌های موفق سال‌های اخیر فوتبال پایه استان قم در نخستین گام برابر تیم جوانان مبنا صنعت به برتری قاطع 9 بر صفر دست یافت تا در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم قرار بگیرد.

همچنین در دومین بازی پر گل هفته یکی دیگر از تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی فوتبال جوانان قم یعنی صبای‌نوین در مصاف با افشین هشت بار دروازه این تیم را باز کرد و به برتری هشت بر صفر دست یافت تا در گروه دوم در مکان دوم بایستد.

در سومین و آخرین بازی گروه دوم که کم گل‌ترین بازی این گروه نیز بود، تیم‌‌های فوتبال جوانان پیروزان نیروگاه و افشید به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در پایان جدال نزدیک و تماشایی دو تیم به برتری دو بر یک تیم افشید انجامید تا این تیم یکی از تیم‌های موفق هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ رده سنی جوانان فوتبال باشگاه‌های قم لقب بگیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول