اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود تاکید کرد

لزوم گسترش فرهنگ جبهه و جنگ در میان جوانان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: فرهنگ جبهه و جنگ باید بین نسل جوان جامعه گسترش پیدا کند.

لزوم گسترش فرهنگ جبهه و جنگ در میان جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری صبح امروز در بازدید از بسطام که به همراه جمعی از مسئولان سپاه شاهرود انجام شد، اظهار داشت: بسیج کربلای بسطام از قدیمی‏‌ترین پایگاه‏‌های بسیج شهرستان شاهرود است و رزمندگان بسیاری از این پایگاه به جبهه اعزام شده‏‌اند.

وی در این بازدید با اشاره به وجود نیروهای پیشکسوت و رزمنده در این پایگاه افزود: بسیاری از پیشکسوتان این پایگاه در طول دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و بسیاری نیز اکنون به افتخار جانبازی نائل شده و از یادگاران آن دوران هستند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: شهدا بهترین الگوی جوانان ما هستند، چراکه در حساس‏‌ترین شرایط کشور بدون هیچ چشم‏داشت و با اخلاص و تبعیت از امام امت در دفاع از اسلام و کشور شتافتند و جان با ارزش خود را برای حفظ استقلال کشور و دین اسلام فدا کردند.

مطهری با تاکید بر برگزاری جلسات صالحین گفت: باید به نحوه تشکیل و اراده حلقه‏‌های صالحین توجه داشته باشیم و بدانیم که این جلسات برای ارتقای دین‏داری و معرفت و بصیرت جامعه است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: در عصر غیبت امام عصر (عج)، گسترش دین و بصیرت بسیار مهم است چراکه دشمنان ما امروزه برای از بین بردن دین و معرفت جامعه تلاش بسیاری می‏‌کنند.

وی با بیان اینکه وقتی ما خود را ساختیم باید جامعه را نیز بسازیم افزود: امر به معروف راه ساخت جامعه است و باید تلاش کنیم این فریضه‏‌ مهم اجتماعی در جامعه گسترش یافته و از ناهنجاری‏‌های جامعه جلوگیری شود.

مطهری تصریح کرد: بسیج باید با قدرت در موضوع امر به معروف و نهی از منکر وارد شود، چراکه یکی از اهداف تشکیل بسیج همین است که ارزش‏‌های الهی را در جامعه گسترش دهد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: باید در گروه‏‌های صالحین افزایش بصیرت و معنویت در کنار الگوسازی برای نسل جوان مدّ نظر قرار گیرد و تلاش شود تا در مقابل جنگ نرم دشمن سنگر تدافعی مستحکمی ایجاد و آنها را سرخورده و ناامید کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول